בנט על חשיפת רשת הריגול: "יש מאמצים בלתי פוסקים של איראן לגייס ישראלים"

ראש הממשלה התייחס לפרשת האזרחיות הישראליות שגויסו על ידי גורמי מודיעין איראניים, ואמר כי איראן מנסה לפגוע באמון הציבור בשלטון ולערער על היציבות הפוליטית בישראל. "אני קורא לאזרחי ישראל, גלו עירנות לניסיונות הללו"

זמן צפייה: 01:01

ראש הממשלה נפתלי בנט התייחס היום (רביעי) לחשיפת רשת הריגול שגייסה אזרחיות ישראליות על ידי גורמי מודיעין איראניים, ואמר כי יש מאמצים בלתי פוסקים של איראן לגייס ישראלים. "אני מברך את אנשי שירות הביטחון הכללי ואת משטרת ישראל על מבצע מוצלח שסיכל פעילות טרור עוינת כנגד מדינת ישראל", אמר בנט, "מדינת ישראל מצויה במערכה מתמשכת מול איראן".

"הדברים ברורים - אנחנו מזהים מאמצים וניסיונות בלתי פוסקים של משמרות המהפכה האיראנים לגייס אזרחים ישראלים", הוסיף ראש הממשלה, "ניסיונות אלו לא מסתכמים רק בתחום הביטחוני והמודיעיני, אלא מתרחבים גם למאמצי השפעה על אזרחי ישראל, על החברה הישראלית, לזריעת קיטוב ומחלוקת, לערעור של היציבות הפוליטית בישראל ולפגיעה באמון הציבור בשלטון".

"אני קורא לאזרחי ישראל, גלו עירנות לניסיונות הללו", אמר בנט בסוף דבריו, "ייתכן שמי שעומד מאחורי המידע שאתם צורכים או משתפים ברשתות, הם האיראניים. שלא יהיה ספק - ידה הארוכה של מערכת הביטחון תגיע לכל מי שינסה לפגוע בביטחון ישראל".

עמוד הפייסבוק של של ''ראמבוד נמדר''
עמוד הפייסבוק של של ''ראמבוד נמדר'' | צילום: דוברות שב''כ

בפרשה שהותרה היום לפרסום, נחשף כי כמה אזרחיות ישראליות גויסו בידי גורמי מודיעין איראניים, לצורך ביצוע משימות בתחומי מדינת ישראל. הפניה אל האזרחיות הישראליות נעשתה דרך פייסבוק, בידי מי שהתחזה בפני רובן כיהודי המתגורר באיראן, בשם "ראמבוד נמדר". נגד חמישה מעורבים בפרשה הוגשו כתבי אישום, שמותיהם אסורים בפרסום.