דיווח: בכיר חיזבאללה וופיק ספא נפצע אנושות בתקיפה בביירות

יום לאחר התקיפה המסיבית בביירות, ברשת "סקיי" מדווחים כי מי שהיה ככל הנראה יעד התקיפה, וופיק ספא, נפצע באורח אנוש. ספא הוא אחראי התיאום והקישור בחיזבאללה, מבכירי ארגון הטרור וגיסו של המזכ"ל חסן נסראללה שחוסל

זמן צפייה: 01:07

לפי דיווח שפורסם היום (שישי) ברשת "סקיי" בערבית, וופיק ספא, אחראי התיאום והקישור בחיזבאללה, מבכירי ארגון הטרור - וגיסו של המזכ"ל חסן נסראללה שחוסל, והיה לפי דיווחים יעד התקיפה המסיבית אמש בביירות, נפצע באורח אנוש במהלכה.

ספא מוכר לציבור הישראלי מאירוע החזרת הגופות של החיילים אהוד גולדווסר ואלדד רגב ב-2008, בו הגיע לגבול ישראל-לבנון עם ארונותיהם - ואמר לתקשורת: "ועכשיו נחשוף מה עלה בגורלם".

לכל העדכונים מהיום ה-371 למלחמה

זירת התקיפה בביירות
זירת התקיפה בביירות | צילום: רויטרס
זירת התקיפה בביירות, מחוץ לדאחייה
זירת התקיפה בביירות, מחוץ לדאחייה | צילום: רויטרס
עשן מיתמר במרכז ביירות, אמש
עשן מיתמר במרכז ביירות, אמש | צילום: רויטרס

בתוך כך, הבוקר הודיע דובר צה"ל כי מטוסי קרב של חיל האוויר חיסלו מפקד במערך הנ"ט של כוח רדואן במרחב מיס אל-ג'בל של חיזבאללה. המחבל, ע'ריב אל-שג'אע, היה אחראי על מתווי ירי נ"ט רבים לעבר מרחב רמות נפתלי. עוד נמסר כי הכוח זיהה והשמיד משגרים מוכנים לשיגור לעבר כוחות צה"ל ושטח מדינת ישראל.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2410111023' autoplay='0' credit='דובר צה"ל' desc='תקיפות צה"ל בלבנון' poster='' kid='1_srgp9m6m' duration='0']

עוד נמסר היום מדובר צה"ל כי כוחות צוות הקרב של חטיבת הנח"ל הצפונית (228) הכווינו מטוסי קרב וחיסלו מחבלים שפעלו במבנה סמוך לכוחות בדרום לבנון. "לאחר התקיפה זוהו פיצוצי משנה רבים המעידים על המצאות אמצעי לחימה במרחב", נמסר. אמש, בהכוונת פיקוד הצפון, מטוסי קרב תקפו מחסני אמצעי לחימה, משגרים, עמדת תצפית ומבנים צבאיים של חיזבאללה במרחב.