צה"ל: החטוף רס"ם מחמד אלאטרש נהרג ב-7 באוקטובר; גופתו בעזה

תחילה הוגדר רס"ם מחמד אלאטרש - גשש בחטיבה הצפונית באוגדת עזה, תושב סעווה שבנגב בן 39 - כנעדר, ולאחר מכן הודיעו בצה"ל כי נחטף. כעת נודע כי הוא נפל בקרב וגופתו מוחזקת ברצועה

רס"ם מחמד אלאטרש
רס"ם מחמד אלאטרש | צילום: מטה המשפחות

צה"ל התיר הערב (שני) לפרסום כי רב-סמל מתקדמם מחמד אלאטרש, גשש בחטיבה הצפונית באוגדת עזה, תושב סעווה שבנגב בן 39, נפל בקרב ב-7 באוקטובר וגופתו נחטפה לעזה.

תחילה הוגדר רס"ם אלאטרש כנעדר, ולאחר מכן הודיעו בצה"ל כי נחטף. כעת כאמור נודע כי הוא נפל בקרב וגופתו מוחזקת ברצועה.

במרץ נפגש סאלם אלאטרש, אחיו של מחמד, עם שר החוץ של סינגפור. הוא סיפר כי "למחמד יש 13 ילדים, ששואלים בכל לילה 'מתי אבא חוזר'. כבר חודשים שאנחנו קמים בבוקר לחיים לא חיים".

אל"מ אסף חממי
אל"מ אסף חממי | צילום: דובר צה"ל

עד כה פרסם צה"ל את שמותיהם של תשעה חללי צה"ל שגופותיהם נחטפו לעזה ב-7 באוקטובר, הבכיר שבהם הוא אל"מ אסף חממי, בן 41 מקריית אונו, מפקד החטיבה הדרומית באוגדת עזה. יחד עם גופתו נחטפו גופותיהם של שני חיילים בחפ"ק שלו: סמ"ר תומר יעקב אחימס, בן 20 מלהבים, וסמל קיריל ברודסקי, בן 19 מרמת גן.

בנוסף הותרו לפרסום שמותיהם של סרן דניאל פרץ, בן 22 מיד בנימין, מפקד מחלקה בגדוד 77 של עוצבת 'סער מגולן' (7), ושל ארבעה לוחמי שריון מגדוד 77: סמ"ר איתי חן, בן 19 מנתניה, סמל שקד דהן, בן 19 מעפולה, סמ"ר שי לוינסון, בן 19 מגבעת אבני וסמל עוז דניאל, בן 19 מכפר סבא.