ראש עיריית שדרות: "צריך לחסל את ראשי חמאס והג’יהאד"

אלון דוידי מאוכזב מתגובת צה"ל לירי הרקטות לעבר עוטף עזה, ובריאיון לרזי ברקאי הוא אמר: "כשנתניהו ראש הממשלה, צריך להכות בראשי ארגוני הטרור, אנחנו מוכנים לספוג אם הם משלמים את המחיר"

זמן צפייה: 02:03

ראש עיריית שדרות אלון דוידי מאוכזב מתגובת צה"ל לירי הרקטות לעבר עוטף עזה, והבוקר (חמישי) בריאיון לרזי ברקאי בגלי צה"ל הוא אמר: "כשנתניהו ראש הממשלה, צריך להכות בראשי חמאס והג'יאהד האיסלאמי. אנחנו מוכנים לספוג אם הם משלמים את המחיר".

"ישראל הגיעה לתוככי איראן, אז בחצר האחורית שלנו אנחנו צריכים לשחק משחקים?", הוסיף דוידי, שגם אתמול אמר אחרי ירי הרקטה באור יום לעבר שדרות כי אסור להכי את הטרור. "פי שאנו יודעים לפעול בסוריה ובאיראן, אנו צריכים לפעול גם בעזה", אמר, "התשובה האזרחית שלנו היא שאנחנו נמשיך לפתח את העיר ונלך לאורם של אלה אבוקסיס הי"ד שהיום ציינו עם משפחתה 18 שנים להירצחה מירי רקטה והקדושים הנוספים שנרצחו בפעולות טרור".

שר הביטחון לשעבר בני גנץ צייץ הבוקר בחשבון הטוויטר שלו: "כולנו מחזקים את תושבי הדרום וכוחות הביטחון שפועלים בכל הזירות. חשוב שנזכור: בניית הרתעה ושמירה על הביטחון הם מלאכה מורכבת עם היבטים צבאיים, מדיניים וכלכליים, שיש לנהל בנחישות ובאחריות. כדי להצליח - החלטות צריכות להתקבל בהערכות מצב עם גורמי הביטחון ולא לפי לייקים או גימיקים בתקשורת".

תקיפות חיל האוויר ברצועת עזה
תקיפות חיל האוויר הלילה ברצועת עזה

הלילה תקף צה"ל מטרות ואתרי התעצמות והתחמשות של חמאס ברצועת עזה, בתגובה לירי אתמול לעבר ישראל. בסביבות השעה 2:30 לפנות בוקר תקפו מטוסי חיל האוויר כמה יעדי חמאס ברצועה, ו-7 דקות לאחר מכן הגיעה התגובה - כאשר אזעקה נוספת נשמעה בשדרות, ורקטה אחת נורתה מהרצועה ויורטה על ידי מערכת כיפת ברזל.

צה"ל המשיך לתקוף ברצועה, ואזעקות נוספות נשמעו כאשר הירי מעזה המשיך - פעם אחת לעבר המועצה האזורית אשכול ופעם אחת לעבר המועצה האזורית שער הנגב, ובסך הכל במהלך הלילה נורו שש רקטות לעבר שטח ישראל. על אף ההסלמה, אין שינוי בהנחיות לאזרחים הבוקר, והלימודים בכל מוסדות החינוך בעוטף עזה מתקיימים כרגיל.