קרוב משפחתו של המחבל שדרס בירושלים איים לבצע פיגוע - ונעצר

שוטרי מחוז ירושלים עצרו את החשוד בן ה-22 יחד עם אחיו, לאחר שאיים לבצע פיגוע דומה לזה של המחבל חוסיין קראקע שדרס למוות שלושה בני אדם בשכונת רמות. בית משפט השלום שבעיר האריך את מעצרם בחמישה ימים, ובמקביל החקירה נמשכת | תיעוד

זמן צפייה: 01:29

שוטרי מחוז ירושלים עצרו אמש (שלישי) את קרוב משפחתו בן ה-22 של המחבל חוסיין קראקע שביצע פיגוע דריסה בשכונת רמות בסוף השבוע האחרון, בחשד שאיים לבצע פיגוע כפי שביצע קרוב משפחתו, שרצח שלושה בני אדם ופצע ארבעה נוספים. כוחות משטרה פעלו לאיתורו של החשוד.

בעקבות החשד שעלה במחוז ירושלים של המשטרה, בוצעו פעולות שונות, ובתוך זמן קצר נעצר רכב הסעות שבו שהה החשוד תושב עיסאוויה יחד עם אחיו בן ה-31. לאחר שזוהו, הם נעצרו והועבר לחקירה בתחנת שלם.

לבקשת המשטרה, נעתר היום בית משפט השלום בירושלים והאריך את מעצרם של שני החשודים ב-5 ימים, ופעולות החקירה בעניינם נמשכות. ממשטרת ישראל נסמר כי היא תמשיך בהפעלת כלל המשאבים על מנת לאתר ולסכל איומים כלפי אזרחים וכוחות הביטחון.

מימין: אשר מנחם (8) ויעקב ישראל (6) פלאי, שנרצחו בפיגוע בירושלים
מימין: אשר מנחם (8) ויעקב ישראל (6) פלאי, שנרצחו בפיגוע בירושלים | צילום: באדיבות המשפחה

נזכיר כי הפיגוע אירע בסביבות השעה 13:30 ביום שישי, כשהמחבל, חוסיין קראקע, הגיע ברכב פרטי אל היציאה משכונת רמות בירושלים לכיוון גבעת זאב, האיץ ופגע באנשים שהמתינו בתחנת האוטובוס במקום. כתוצאה מהדריסה נהרגו אלטר לדרמן בן ה-20, והאחים אשר מנחם וישראל פלאי בני ה-6 וה-8, יחד עם עוד 4 בני אדם שנפצעו בדרגות פציעה שונות.