גלאון הצביעה בפריימריז: "נהיה בתוך הממשלה"

לאחר ש-52% ממתפקדי המפלגה כבר הצביעו, המועמדת לראשות מרצ ויו"ר המפלגה לשעבר הגיעה לקלפי בתל אביב וקראה להצביע ולהשפיע. "איזה יום מרגש, בוחרי ובוחרות מרצ חוזרים בענק"

זמן צפייה: 02:15

המועמדת לראשות מרצ ויו"ר המפלגה לשעבר זהבה גלאון הצביעה היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים בפריימריז ואמרה: "וואו וואו וואו איזה יום מרגש, בוחרי ובוחרות מרצ חוזרים בענק. אני קוראת לתומכים ולתומכות שעוד לא הצביעו, התפקדתם למרצ בשביל להשפיע"

"זאת ההזדמנות שלכם ושלכן להצביע עבורי לראשות", הוסיפה גלאון, "ולבחור את הרשימה הכי טובה שתממש את הערכים שלכם בממשלה הבאה. זאת ההתחייבות שלי אליכם: אנחנו נהיה בתוך הממשלה ונממש את הערכים שלכם ושלכן".

זהבה גלאון מצביעה בפריימריז לראשות מרצ
זהבה גלאון מצביעה בפריימריז לראשות מרצ

גלאון הצביעה בקלפי בבית ציוני אמריקה בתל אביב, ומשם היא תמשיך לסיור בקלפי בכפר קאסם. 52 אחוזים ממתפקדי המפלגה הצביעו בפריימריז נכון לשעה 17:00, כאשר רובם המוחלט הצביעו דרך האינטרנט. מלבד ההתמודדות בין גלאון לבין סגן השרה יאיר גולן על ראשות המפלגה, המתפקדים בוחרים גם את חברי הרשימה.

לפי הסקרים, מרצ נעה סביב אחוז החסימה, ומי שייבחר ינווט את הספינה הקטנה הזו מעליו או מתחתיו, ויהיה זה שיקבל את ההחלטות לגבי איחוד אפשרי עם מפלגת העבודה, זאת למרות שלפי שעה יו"ר העבודה מרב מיכאלי עומדת בסירובה בנוגע לסוגיה הזו. כמו כן, יהיה מסקרן לראות מה מיקומו יהיה של ניצן הורוביץ - שמנהל ביממה האחרונה קמפיין "גוועלד".