נתניהו נגד היועמ"שית במשרדו: מונע את כניסתה לישיבות הממשלה

הקרב של ראש הממשלה בייעוץ המשפטי נמשך: במהדורה המרכזית פורסם כי נתניהו מונע משלומית ברנע-פרגו, היועמ"שית במשרדו, מלהיכנס לישיבות הממשלה. לשכת נתניהו: "קיימת הסכמה עם היועמ"שית שהייעוץ המשפטי יהיה נוכח ככל שיעלה הצורך"

זמן צפייה: 01:40

פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו מסלים את הקרב ביועצים המשפטיים. במהדורה המרכזית פורסם הערב (חמישי) כי הוא מתכוון למנוע מהיועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה להיכנס לישיבות הממשלה.

היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, שלומית ברנע-פרגו, נוכחת כבר 20 שנה להיות בכל ישיבת ממשלה. אלא שבשבוע שעבר זה לא ניתן לה, ונתניהו החליט למנוע באופן גורף את כניסה לישיבות הממשלה.

נזכיר כי ברנע-פרגו היא לא רק היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, אלא היא גם עדת תביעה בתיקי האלפים והיא גם זו שמחליטה על בקשותיה של אשת ראש הממשלה שרה נתניהו ועומדת כחומה בצורה בפני בקשותיה לגבי ענייני המשפחה.

בנוסף, נתניהו החליט שמעתה לא כל נציג של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה - או היא עצמה - ייכנסו לישיבת הממשלה, כפי שהיה נהוג לפני ארבע שנים.

בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה
בנימין נתניהו בלשכת ראש הממשלה

תגובת לשכת ראש הממשלה: קיימת הסכמה עם היועמ"שית שהייעוץ המשפטי יהיה נוכח בישיבות ממשלה ככל שיעלה הצורך מצד הממשלה ומצד הייעוץ המשפטי, על מנת לטפל בנושאים ספציפיים שהייעוץ המשפטי נדרש להם. המשנה ליועמ"שית גיל לימון נכח בשתי ישיבות ממשלה שהתקיימו בנושא משרד השיכון".