האנרכיסטים האמיתיים: ההתקפות של הקואליציה על בכירי מערכת הביטחון

חברי הקואליציה מדברים כולם על אהבה אינסופית לחיילי צה"ל, אבל הבעיה היא שהיא באה לידי ביטוי באמירות נגד ראש השב"כ, בהשפלת מח"ט בנימין, בכרזות מעליבות נגד אלוף פיקוד מרכז והרמטכ"ל - ובגיבוי לטרור יהודי. מה שמסתתר מאחורי אמירות כאלה היא תפיסה גזענית של עליונות יהודית. אין חוק. אין מוסר. אין זכויות אדם

זמן צפייה: 01:58

היום זה היה ראש השב"כ. הוא המטרה של נציגי הקואליציה הימנית והכאילו לאומית - שהיא בעצם לאומנית, גזענית ו...אנרכיסטית. כי זה לא מקרי. נציגי הקואליציה מאשימים את ראש השב"כ שאינו מבחין לכאורה בין האויב לעם שלו. ומה שמסתתר מאחורי אמירות כאלה היא תפיסה גזענית של עליונות יהודית. אין חוק. אין מוסר. אין זכויות אדם.

רק היום הם ביקרו את העצור שירה בפלסטיני למוות - חיבוק פוליטי פומבי בזמן שהחקירה עוד מתנהלת. יהודי שיורה חייב לקבל הגנה אוטומטית - כמו אלאור עזריה. כמו התמונה של ברוך גולדשטיין בסלון של בן גביר. זו לאומנות, חתירה תחת הסדר הקיים. זה אנרכיזם. זו פגיעה במשרתים באמת. זו פגיעה בביטחון הלאומי. וזה בדיוק מה שעשו לאלוף פיקוד מרכז יהודה פוקס.

הוא לא ישן כבר לילות כדי להוביל מערכה קשה ומורכבת נגד המחבלים, אבל על הדרך צריך למנוע מנציגי עוצמה יהודית בשטח לשרוף את חווארה. ואם הוא מאפשר חופש תנועה או אורח חיים לרוב הפלסטינים שלא מעורבים בטרור - אז הוא מותקף.

אלוף יהודה פוקס
אלוף יהודה פוקס

חברי הקואליציה מדברים כולם על אהבה אינסופית לחיילי צה"ל. הבעיה היא שהיא באה לידי ביטוי במכות לחיילים, בהתנכלויות לכוחות ביצהר, בהשפלת מח"ט בנימין ובכרזות מעליבות נגד אלוף פיקוד מרכז והרמטכ"ל.

והכל קשור ליחס של רוב חברי הקואליציה, שחלק גדול מהם לא שירת ועוד מקדם פטור גורף לחרדים בחוק - לטייסים. אנשים שעשרות שנים, מדי שבוע, עולים על מטוס תוך סיכון חיים ומחיר כבד. הם מתנדבים. לא חייבים. לא מוכרחים. וכשהם הם דיברו על הפסקת התנדבות במחאה על המפכה המשפטית, הם הואשמו בסרבנות ובבוגדנות.

ראש שב''כ רונן בר
ראש שב''כ רונן בר | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

תמיד אחר כך יהיה מי שיתנצל ויחזור בו. שלא ילכו לעזאזל, הם לא ממש נפולת, לא מדובר בנמושות - ומי שתמיד מתנצל אחרון, תמיד בשפה רפה ורופסת, הוא ראש הממשלה. זו לא משילות. זה עידוד לאנרכיזם - לעוצמה יהודית ולסמוטריץ'. והיעד שלהם: הם רוצים לגרור את כולנו למערכה של הכרעה בשטחים.

מה התירוץ של נתניהו? אולי הוא התייבש, אולי זה חמק לו ב"מגן וחץ", ואולי עוד מעט יגידו עליו שוב שהוא בסך הכל נגרר.