גולדקנופף: "מה שייכת הממשלה למלחמה? למי רע פה?"

בריאיון ל"כיכר השבת" אמר שר השיכון והבינוי יצחק גולדקנופף כי הוא "לא רואה שאף אחד פורש מהממשלה" ביום שאחרי המלחמה: "למי רע פה? מה שייכת הממשלה למלחמה?"

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף
שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקונפף אמר בריאיון ל"כיכר השבת" שיפורסם במלואו מחר (חמישי) כי הוא לא סבור שהממשלה צפויה להתפרק: "אני גם לא רואה שאף אחד פורש מהממשלה. למי רע פה?". הוא התייחס לאיומים של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לפרק את הקואליציה: "לפי מספר הפעמים שהוא איים לפרוש, אז זה לא מראה שכשהוא מאיים זה באמת קורה".

הוא תהה: "ביום שאחרי המלחמה הממשלה צריכה ליפול? מה שייכת הממשלה למלחמה? יש לה אחריות על מה שקרה. עכשיו פתחנו פה תיבה חדשה - מי אחראי, מה עשו...יישבו על המדוכה הזו הרבה הרבה אנשים. ירוויחו מזה הרבה הרבה כסף, יותר מהתקציב של 'תקומה', לבדוק מה כאן היה ואיך היה".

השר יצחק גולדקנופף
השר יצחק גולדקנופף | צילום: רויטרס

אחרי פרסום הדברים, מסר גולדקנופף: "צר לי שבשם השנאה מנסים להוציא דברים מהקשרם. מי שצופה בסרטון מבין שהשאלה 'למי רע' התייחסה לחברי הקואליציה - בהסבירי שלאיש מהם אין אינטרס להפיל את הממשלה. כך גם האמירה שאין קשר בין המלחמה לממשלה - כל עוד לא קבעה ועדת חקירה שהממשלה אשמה, אין הצדקה לגרור את אזרחי ישראל ל-5 סבבי בחירות".