עוזרו לשעבר של ליברמן: "הציע 100 אלף ד' עבור רצח קצין משטרה"

יוסי כמיסה, לשעבר עוזרו האישי של שר האוצר אביגדור ליברמן, פרסם פוסט בפייסבוק ובו טען כי השר הוא הגורם הפוליטי הבכיר שלגביו פורסם על-ידי אילה חסון כי לפי מידע מודיעיני שהגיע למשטרה, הוא פנה למקורב אליו וטען לכאורה כי הוא מוכן לשלם 100 אלף דולר עבור רצח של בכיר במשטרה. מחר ב"שישי" ישודר הריאיון המלא. ליברמן: "אדם מתוסכל. תביעת הדיבה בדרך"

זמן צפייה: 01:42

חודש וחצי אחרי שאילה חסון חשפה כי לפי מידע מודיעיני שהגיע למשטרת ישראל, גורם פוליטי בכיר פנה למקורב אליו וטען לכאורה כי הוא מוכן לשלם 100 אלף דולר עבור רצח של בכיר במשטרה - אתמול (רביעי) פרסם יוסי כמיסה, לשעבר העוזר האישי של שר האוצר אביגדור ליברמן, פוסט בפייסבוק ובו טען כי השר הוא הגורם הפוליטי הבכיר שבו מדובר. מחר ב"שישי" עם אילה חסון כמיסה מעניק ריאיון נרחב ומדבר על הכול. צפו בקטע מהריאיון שישודר מחר.

כמיסה: "הוא (ליברמן) אמר: 'אני מוכן לשלם 100 אלף דולר כדי לרצוח את אותו ניצב'".

-הוא ציפה שאתה תרצח אותו

כמיסה: "הוא אמר: 'אני מוכן לשלם 100 דולר מדויקים כדי לרצוח אותו'. אני מוכן להיבדק בפוליגרף על זה. היו האזנות עליו. גם היה לו מידע מבפנים. הקצינים הכי בכירים במשטרת ישראל ידעו שיש רב-פקד אחד שמדווח לו על חקירות. לאן הגענו? זה איש שצריך לשבת בכנסת?"

-מישהו הפעיל אותך בסיפור הזה?

כמיסה: "ממש לא. אף אחד לא מפעיל אותי. אני עצמאי, פועל בצורה חופשית. זו פשוט היסטריה של האיש שהבין את האירוע ויורה לכל הכיוונים. אין איש שעומד מאחוריי ומפעיל אותי".

השר ליברמן מסר בתגובה: "כמיסה מעולם לא החזיק בתפקיד רשמי, אלא היה פעיל במפלגה בראשית דרכה. דיברנו לאחרונה לפני 18 שנה. מדובר באדם מתוסכל ומתוסבך שרוצה לזכות בתשומת לב. תביעת הדיבה בדרך".