לפני העוטף: נתניהו ייפגש עם ראשי רשויות ביו"ש

פרסום ראשון: יותר מחודש למלחמה - ראש הממשלה טרם נפגש עם ראשי הרשויות בעוטף עזה. עם זאת, הוא יקיים הערב ב-19:00 פגישה עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון. מלשכתו נמסר: "רה"מ כבר נפגש עם חלק מראשי הרשויות בעוטף. הפגישה ביו"ש - לנוכח התרעות"

זמן צפייה: 03:28

לחדשות 13 נודע כי ראש הממשלה בנימין נתניהו ייפגש הערב (רביעי) ב-19:00 עם ראשי רשויות ביהודה ושומרון - ביום ה-33 למלחמה - כשטרם נפגש עם ראשי רשויות בעוטף עזה. זמן קצר לאחר הפרסום, לשכת ראש הממשלה התקשרה לראשי הרשויות בעוטף ותיאמה עמם פגישה ליום שישי הקרוב.

נתניהו הזמין את ראשי הרשויות ביו"ש לפגישה בפיקוד מרכז, אך עם ראשי הרשויות באשכול, שער הנגב, חוף אשקלון, שדות נגב ושדרות - קיים עד כה שיחת ועידה אחת בלבד.

מלשכת ראש הממשלה נמסר: "הפגישה עם ראשי הרשויות ביהודה ושומרון מתקיימת היום כחלק מביקור של קבינט המלחמה בפיקוד המרכז, לנוכח ההתרעות של גורמי הביטחון להסלמה ביטחונית חמורה ביהודה ושומרון. רה"מ כבר נפגש עם חלק מראשי רשויות העוטף ושוחח עם כל ראשי הרשויות בטלפון עם פרוץ המלחמה. מנהלת תקומה ומנכ״ל משרד רה״מ עומדים בקשר רציף עם ראשי הרשויות בעוטף, ונתניהו קיים פגישה במנהלת בנושא זה".

ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ בארי
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ בארי | צילום: אריק מרמור, פלאש 90
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ נחל עוז
ההרס והחורבן אחרי הטבח בקיבוץ נחל עוז | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר מפלגת העבודה, מירב מיכאלי, התייחסה לפרסום וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "נתניהו מוכיח כל יום שהוא לא ראש ממשלת ישראל, אלא ראש ממשלת המתנחלים והמשיחיים. הוא הפקיר את הדרום, את הצפון, את החיילים, את האזרחים, את החטופים, את המשפחות. אני פועלת להוציא אותו מתפקידו בכל האמצעים החוקיים שעומדים לרשותנו".

רה
רה"מ בנימין נתניהו | רויטרס

 

אתמול נשא ראש הממשלה הצהרה לתקשורת, ואמר כי "פינינו למעלה מ-100 אלף אזרחים מגבול הצפון והדרום. אנחנו פועלים להחזיר אותם ולשקם את הערים, היישובים, המושבים והקיבוצים. אנחנו נשקיע בזה את כל ההון, המאמץ והלב הדרוש". נתניהו התייחס בדבריו גם לחזית הכלכלית: "ההנחיה שלי לממשלה ולשרים היא ברורה חלוטין - לשחרר את כל החסמים, לדאוג לכל הנפגעים, האזרחים והעסקים - ולוודא שאף אחד לא יישאר מאחור".