רגב תוקפת: "ראש השב"כ מרגיש בנוח לנגח שרה בישראל"

בעקבות פרסום תחקיר השב"כ על התקרית בין השרה מירי רגב לבין מאבטח הארגון, בסביבת רגב הגיבו בכעס גם על השב"כ וגם על ראש הארגון רונן בר: "תחקיר מוזר ומטויח שלקח שתי דקות"

זמן צפייה: 00:54

לאחר האירוע חריג בין השרה מירי רגב לשב"כ, בחדשות 13 דווח היום (רביעי) כי בסביבתה של שרת התחבורה זועמים, גם על השב"כ וגם על ראש הארגון רונן בר אחרי פרסום תחקיר האירוע: "תחקיר מוזר ומטויח של השב"כ שלקח שתי דקות, בלי לתשאל אף אחד מהגורמים המעורבים. מהצוות לא התבקשו אפילו הסרטונים. ממתי ראש שב"כ מוציא הודעות מהסוג הזה, איך זה הגיוני שראש שב''כ מרגיש בנוח לנגח שרה בישראל?", מסרו בסביבת רגב.

בתוך כך, יש גם מי שבסביבתה של השרה יודע להודות שההתנהגות שלה ברכב הייתה לכל הפחות תמוהה. יש לזכור שמי שהוציאו את הסרטון שבו השרה אומרת לנהג שלה "תיסע" כאשר יש אנשים בדרך וברור שיפגע בהם אם יתקדם, היו לשכת השרה וגם הם מבינים שזו הייתה טעות.

התקרית אירעה אתמול, כאשר בכניסה לאירוע בבסיס תל השומר, התעמת הנהג של שרת התחבורה עם מאבטחיו של שר הביטחון יואב גלנט - שטענו כי הנהג עלה על רגלו של אחד מאנשי השירות וסירב להזדהות. בתיעוד מהתקרית נראית רגב כשהיא נהדפת על ידי אחד מאנשי השב"כ, שאבטחו את המקום בשל נוכחותו של שר הביטחון. בתיעוד אחר נשמעת רגב מפצירה בנהג שלה: "יאללה סע" - והוא משיב: "אני לא יכול לנסוע, אני אדרוס".

השרה מירי רגב
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: יונתן שאול, פלאש 90

בשב"כ פרסמו היום את ממצאי התחקיר, ש"אמצו על-ידי ראש השירות. איש מעובדי היחידה לאבטחת אישים לא דחף את השרה, כנטען". מהארגון נמסר: "התחקיר הוצג בפני ראש השירות, וממצאיו אומצו על ידו במלואם. מממצאי התחקיר עלה כי המאבטחים פעלו באופן מקצועי, ממלכתי ומידתי בהתאם להנחיות שסומנו ליחידה, וראש שב"כ מגבה את המאבטחים בפעולתם".