השר לשעבר יואל רזבוזוב מתפטר מהכנסת: "לוקח פסק זמן"

החי"כ מיש עתיד, שכיהן בממשלה הקודמת כשר התיירות, הודיע כי יתפטר מהכנסת בסוף החודש: "אחרי 15 שנה כשליח ציבור, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים". הוא הודה ליו"ר המפלגה יאיר לפיד: "נתן לי את ההזדמנות"

ח"כ יואל רזבוזוב
ח"כ יואל רזבוזוב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

חבר הכנסת ממפלגת יש עתיד ושר התיירות לשעבר יואל רזבוזוב הודיע היום (שני) על התפטרותו מהכנסת: "אחרי 15 שנה כשליח ציבור, בהן שימשתי כשר התיירות בממשלת ישראל, כחבר כנסת וכיו"ר ועדת הקליטה והעלייה, ולפני כן כחבר מועצת העיר נתניה, החלטתי לקחת פסק זמן מהחיים הציבוריים, ובסוף החודש אתפטר מהכנסת".

בהודעה שפורסמה מטעמו הוסיף רזבוזוב: "מפלגת יש עתיד – היתה ותישאר עבורי בית ומשפחה. מפלגת שלטון אמיתית שצריכה להוביל את מדינת ישראל". עוד אמר: "ברצוני להודות לאישתי ובנותיי על שתמיד נתנו לי גב, ולהוריי שהעניקו לי את החינוך והערכים".

Whatsapp Image 2022 12 30 At 1
יאיר לפיד ויואל רזבוזוב | צילום: גילי אליהו

לסיום הודה ליו"ר מפלגתו יאיר לפיד: "נתן לי את ההזדמנות, התמיכה, הליווי, העצה הטובה, החברות ואת הדרך לעבוד לטובת מדינת ישראל ולטובת אזרחי ישראל". "חבריי מסיעת יש עתיד, פעילי השטח של המפלגה והאנשים המופלאים שמרכיבים את המפלגה הזאת ימשיכו להוביל את המדינה לטובת אזרחי ישראל", סיכם.