סקר חדשות 13: רוב הציבור סבור שישראל צריכה להגיב לאיראן

29% סבורים כי יש להגיב מיד, 37% סבורים כי יש להגיב בהמשך, ורק 25% סבורים כי ישראל לא צריכה להגיב. 52% מהציבור הישראלי לא מאמינים שנתניהו עושה את כל המאמצים להחזיר את החטופים, לעומת 39% שמאמינים שהוא עושה את כל המאמצים - ואת מי מעדיפים הישראלים בבית הלבן? | הנתונים מלאים

זמן צפייה: 02:22

סקר חדשות 13: רוב הציבור סבור כי ישראל צריכה להגיב למתקפה האיראנית, כך עולה מסקר חדשות 13 שפורסם הערב (שני) במהדורה המרכזית. לפי הסקר, 29% סבורים כי יש להגיב מיד, 37% סבורים כי יש להגיב בהמשך, ורק 25% סבורים כי ישראל לא צריכה להגיב. 9% השיבו כי אינם יודעים.

שאלנו גם על המאמץ להשבת החטופים מהשבי בעזה, ו-52% מהציבור הישראלי לא מאמינים שראש הממשלה בנימין נתניהו עושה את כל המאמצים להחזיר את החטופים, זאת לעומת 39% שמאמינים כי הוא עושה את כל המאמצים. 9% השיבו כי אינם יודעים.

הנשיא ג'ו ביידן והנשיא לשעבר דונלד טראמפ
הנשיא ג'ו ביידן והנשיא לשעבר דונלד טראמפ | צילום: רויטרס

בנושא אחר, שאלנו מי מבין המועמדים לנשיאות ארצות הברית עדיף עבור ישראל, ו-48% השיבו כי לדעתם הנשיא לשעבר דונלד טראמפ עדיף, לעומת 33% שהשיבו כי הם מעדיפים את הנשיא המכהן ג'ו ביידן. 19% השיבו כי אינם יודעים.

הסקר כלל 700 נשאלים, מהם 600 מהאוכלוסייה היהודית ו-100 מהמגזר הלא-יהודי. התשאול במגזר היהודי נערך על ידי פרוייקט המדגם בהנהלתו של ד"ר אריאל איילון. התשאול במגזר הלא-יהודי נערך על ידי סטט נט בראשות יוסף מקלדה.