בכירים בקואליציה נגד בן גביר: "אולי עדיף להפיל את הממשלה"

הח"כים מעוצמה יהודית נעדרו מההצבעות במליאת הכנסת במחאה על אי-הסדרת התקציב למשרד הנגב והגליל, ושלחו מסר לשר האוצר סמוטריץ': "בצלאל, בלי סיסמאות ריקות. אם הגליל חשוב לך – אל תקצץ בתקציבים לקידום הנגב והגליל". בכירים בקואליציה תקפו: "לבן גביר אכפת יותר מסיקור תקשורתי מלשמור על שלמות ממשלת הימין"

זמן צפייה: 01:50

אנשי עוצמה יהודית בראש השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נעדרו אחר הצהריים (רביעי) מהצבעות במליאת הכנסת. הסיבה: מחאה על אי-הסדרת התקציב למשרד הנגב והגליל שבראשו עומד השר יצחק וסרלאוף. האחרון תקף את יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ', שצייץ בטוויטר על אודות סיור שערך בגליל: "בצלאל, בלי סיסמאות ריקות. אם הגליל חשוב לך - אל תקצץ בתקציבים לקידום הנגב והגליל". מעוצמה יהודית נמסר: "תושבי הנגב והגליל והפריפריה חשובים לא פחות ממשמעת קואליציונית".

בעקבות חרם ההצבעות של עוצמה יהודית, עברה בקריאה טרומית הצעת חוק זכאות לאבחון לקויות למידה לילדים ממשפחות מעוטות יכולת של ח"כ מאיר כהן (יש עתיד).

בכירים בקואליציה תקפו את בן גביר: "אכפת לו יותר מסיקור תקשורתי מאשר לשמור על ממשלת הימין ושלמות הקואליציה. בממשלה פותרים בעיות יחד, ובניגוד לספינים שלו, הוא לא היחיד שאכפת לו מהנגב והגליל. אולי באמת עדיף שיפילו את הממשלה, נלך לבחירות, והציבור יעיף את מי שהפיל את ממשלת הימין. עליית ממשלת שמאל תהיה על ראשו".