שרן השכל הודיעה: מצטרפת למפלגה החדשה של גדעון סער

לאחר שנעדרה מההצבעה על הצעת הפשרה - הח"כית לשעבר מהליכוד התפטרה מהכנסת והצהירה כי תחבור ליריבו של נתניהו בבחירות הבאות. "לממשלה הזו אין מנדט להמשיך לשלוט"

זמן צפייה: 14:44

חברת הכנסת שרן השכל הגישה היום (רביעי) את מכתב התפטרותה מהכנסת, והודיעה על הצטרפותה למפלגתו החדשה של גדעון סער. "אירועי הימים האחרונים המחישו שלממשלה הזו אין מנדט להמשיך ולשלוט", הודיעה בהצהרתה הבוקר. כזכור, לפני יומיים נעדרה החכ"ית מההצבעה על אישור הצעת הפשרה בין כחול לבן ומפלגתה לדחיית אישור התקציב.

 

עוד מדבריה של השכל: "הממשלה הנוכחית נחלה כישלון מוחלט בניהול המדינה, וביזתה את האמון שניתן לה על ידי אזרחי המדינה. בנסיבות אלו, מצפוני אינו מאפשר לי להמשיך לתמוך בממשלה הזו, וגם לא להיות חברה בליכוד בהנהגתו הנוכחית. לכן, בכוונתי להשיב את המנדט שלי לליכוד ולהתפטר מחברותי בכנסת".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

לקראת סגר שלישי: 3,251 מאומתים לקורונה ביממה האחרונה

כתבי אישום כפוף לשימוע יוגשו נגד בזק, וואלה וידיעות אחרונות

רוכב אופניים ונהג רכב נהרגו בתאונות דרכים בצפון ובנגב

חברת הכנסת שרן השכל הגישה את מכתב התפטרותה ליו''ר הכנסת יריב לוין
חברת הכנסת שרן השכל הגישה את מכתב התפטרותה ליו''ר הכנסת יריב לוין

בנוסף, השכל פנתה לחברי מפלגת הליכוד וקראה להם להטרף אליה: "פעמים רבות נעשו ניסיונות להשתיק אותי או לקנות את נאמנותי, ואף להדיח אותי מהתנועה − רק כי העזתי לשאול, לבקר, או לייצג את הערכים שבשמם נבחרתי. אני קוראת לכם להצטרף אלי, ולהמשיך להאבק ביחד למען הגשמת המטרות".

כאמור, שלשום התקיימה הצבעה על הצעת הפשרה בין כחול לבן והליכוד, ממנה נעדרה השכל. יחד איתה, חבר כנסת נוספת מהליכוד מיכל שיר הצביעה נגד ההצעה. בעקבות כך, יו"ר הקואליציה מיקי זוהר מתח ביקורת על שיר והשכל וכתב: "לאחר שביקשתי להכריז על יפעת שאשא ביטון כפורשת, אבקש להכריז כך גם על ח"כ מיכל שיר ועל ח"כ שרן השכל. שיר הצביעה בניגוד לעמדת הסיעה והשכל סירבה להגיע להצבעה וזאת בניגוד לעמדת סיעת הליכוד שעשתה הכול כדי למנוע את הבחירות. הגיע הזמן לשים סוף לאלו שמנצלים את תנועת הליכוד ופועלים נגדה".