"את לפיד לא אגיד כי זה מזכיר שהלכנו איתו": הפאדיחה של ימינה

יו"ר המפלגה שקד וחבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' שוחחו ביניהם, ככל הנראה על הטקטיקה שבה יתקפו את נתניהו בשידור החי בפייסבוק - מבלי לדעת שהוא כבר החל. "יכול להיות שהוא רוצה ללכת עם גנץ?"

זמן צפייה: 05:24

ישראל בוחרת: מקרה מביך אירע היום (רביעי) למפלגת ימינה, כאשר במהלך הכנות לשידור חי בפייסבוק, דנו יו"ר המפלגה איילת שקד וחבר הכנסת, ככל הנראה, באסטרטגיה שבה יתקפו את נתניהו - מבלי לדעת שהשידור החי כבר החל בטעות. בהמשך, הכחיש סמוטריץ' בריאיון לחדשות 13 כי דבריו נאמרו בטעות וללא ידיעה כי מדובר בשידור חי.

בשניות הראשונות של השידור, נשמע סמוטריץ' אומר לשקד: "את לפיד לא אגיד כי זה מזכיר שאנחנו הלכנו איתו", ככל הנראה כחלק מדיון בין השניים, שתכננו לתקוף את נתניהו על כך שישב באופוזיציה עם יצחק הרצוג ומפלגת העבודה. בהמשך, אכן הזכירו השניים את האפשרות שנתניהו ירכיב ממשלה בלעדיהם, ושקד שאלה: "יכול להיות שהוא רוצה ללכת עם גנץ?".

לעוד כתבות בנושא:

נתניהו: "קשה להוציא מבנט ושקד התחייבות שימליצו עלי"

שקד על "הצעת החסינות" לנתניהו: "מכפישים אותי, ניסיון חיסול"

שקד: "אין דבר כזה חסינות כוללת. אם ח"כ יבקש – נבחן פרטנית"

שקד וסמוטריץ מתוך הסרטון משותף שלהם
שקד וסמוטריץ מתוך הסרטון משותף שלהם | צילום: חדשות 13

כידוע, בתקופה האחרונה יצאה הליכוד בקמפיין לפיו על מצביעי ימין לבחור בנתניהו, ולא להצביע לימינה, כיוון שלטענתה, הדבר החשוב ביותר עבור מצביעי ימין הוא שהליכוד תהיה המפלגה הגדולה ביותר.

מנגד, בימינה חוששים משתיית קולות של נתניהו בימים האחרונים שלפני הבחירות, כפי שקורה מדי מערכת בחירות, ומנסים למנוע זאת, תוך טענות שבמידה ולימינה לא יהיו מספיק מנדטים - נתניהו יקים ממשלה עם כחול לבן וישראל ביתנו.