העימותים בתוך הקואליציה: שקד רומזת שלפיד מתדרך נגדה

המתיחות בתוך הממשלה מחריפה, ולא רק גזרת רה"מ ושר הביטחון בוערת. שרת הפנים רמזה ששר החוץ עומד מאחורי כותרות שליליות על ביקורה באמירויות, והריאיון שם שבו שללה הקמת מדינה פלסטינית

זמן צפייה: 00:34

ערב אישור תקציב המדינה בכנסת, המתיחות בקואליציה מחריפה, ולא רק גזרת ראש הממשלה ושר הביטחון בוערת. גם בגזרת שר החוץ לפיד ושרת הפנים שקד החלה משתוללת שריפה. שקד רומזת שלפיד עומד מאחורי כותרות שליליות על ביקורה באיחוד האמירויות, והריאיון שם שבו שללה הקמת מדינה פלסטינית.

שקד מצידה פרסמה היום (שישי) פוסט ארוך ורווי עקיצות נגד לפיד, בו כתבה: "אם השר המתדרך רוצה כמה שיעורים ביחסי חוץ אני מוכנה לתת לו. יש לו את הטלפון שלי". בהמשך צפוי לשקד עימות בממשלה, ואולי גם בסיעתה, על החוק שאוסר על מועמד עם כתב אישום להרכיב ממשלה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מהתפרצות הר געש ועד קפטן קירק בחלל: מסביב לעולם בשתי דקות

הוועדה אישרה את מינוי ראש השב"כ: "לא נמצא פגם בטוהר מידותיו"

בית המשפט התיר תפילה שקטה בהר הבית, בר לב: "שינוי מסוכן"

גם שר הביטחון בני גנץ התייחס היום בפוסט למתיחות בקואליציה, וכתב כי "בניגוד לכל מיני שמועות ותדרוכים שקריים ואישיים אליהם התרגלתי בשנתיים האחרונות, יש בי סיפוק גדול מתפקידי כשר הביטחון, תפקיד שיש בו אחריות לאומית רחבה על גורלה של המדינה שלחמתי למענה".

גנץ הוסיף וכתב: "אני גם חושב שהממשלה עובדת היטב, ונעשה הכל כדי שהתקציב החשוב והחברתי שאנו מביאים יעבור. אני מציע למי שחמוץ לו - לנצל את השבת ליהנות בחיק המשפחה, לנקות את הראש ולאפשר לכולנו לעבוד למען אזרחי המדינה".