"זו לא הפעם הראשונה שבא ספר בסגר למעון רה"מ, הסרטון - תירוץ"

גורמים בכירים המעורים בנעשה בבית ראש הממשלה טענו כי הזמנת הספר עבור שרה נתניהו אינה מקרה חד פעמי. "דרשה לעשות תסרוקת ופן - הכול מתנהל כמו מבצע צבאי, לפי השגעונות שלה"

זמן צפייה: 00:59

"זו לא פעם ראשונה שבה מביאים ספר למעון ראש הממשלה בסגר" - כך אמרו הערב (רביעי) גורמים בכירים המעורים בנעשה במעון ראש הממשלה. כזכור, מוקדם יותר היום דווח כי שרה נתניהו הזמינה ספר למעון על מנת שיטפל בשערה לקראת סרטון שהשתתפה בו, זאת בניגוד להגבלה האוסרת על שהייה בבית מגורים של אדם אחר.

כעת, גורמים טוענים כי לא מדובר בתקרית חד פעמית אלא בדבר שחוזר על עצמו. "שרה דרשה ספר כדי לעשות תסרוקת ופן", סיפרו, "הסרטון רק היה תירוץ להבאת הספר הביתה". לדבריהם, כאמור, זו אינה הפעם הראשונה, "והכול מתנהל כמו מבצע צבאי. אחד הנהגים גם מביא את הספר למעון - הכול לפי השגעונות של אשת רה"מ. אסור להגיד לה לא".

ממשפחת נתניהו נמסר בתגובה: "ניסיון שקוף למחזר סיפור מאתמול. אתם מוזמנים לבדוק כיצד הספרים והמאפרים עובדים באולפני החדשות והתקשורת".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כ"ץ נגד משרד הבריאות: סוגר המשק ללא אבחנה – מוביל לחרפת רעב

איתן הבר לשעבר ראש לשכת רה"מ רבין הלך לעולמו בגיל 80

בשל משבר הקורונה: משרד החינוך ביטל את מבחני המיצ"ב

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: חדשות 13

כאמור, הבוקר נחשף ב"ידיעות אחרונות" כי בשבוע שעבר הוזמן ספר למעון בבלפור כדי לטפל בשיערה של נתניהו - למרות ההגבלות. בניגוד לראש הממשלה - רעייתו אינה דמות ציבורית הזכאית לשירותים אלה.

גורמים מטעמה של נתניהו מסרו בתגובה לחשיפה: "שרה מקפידה באופן מחמיר על הנחיות משרד הבריאות. בתקופת הסגרים לא יצאה מביתה והיא מנהלת את שגרת עבודתה כפסיכולוגית ילדים בעיקר באמצעות פגישות זום ושיחות טלפון. נתניהו מקפידה הקפדה יתרה שהיא ובני ביתה יעטו מסכה, גם בתוך הבית, וכך גם עובדי המעון ונותני השירותים שמגיעים אליו".

 

View this post on Instagram

 

שימרו על עצמכם ושימרו על ההנחיות. אוהבת שרה ❤️

A post shared by Sara Netanyahu (@sara.netanyahu) on

"הגברת הקפידה על הכללים גם בראש השנה ובסוכות, וביום הכיפורים התפללה ברחוב ליד הבית. כל מי שמבקר במעון ראש הממשלה יעיד שהיא לא רק עוטה מסכה בעצמה בתוך הבית אלא מבקשת מכולם לעשות זאת, וזהו גם המסר שביקשה להעביר לציבור".

"לפני חג הסוכות היא צילמה סרטון הסברה לשירות הציבור בו קראה לכולם לעטות מסכות. מאחר ששרה היא דמות ציבורית משפיעה ומדובר בסרטון הסברה לשירות הציבור, היא הניחה שניתן להשתמש בשירותי ספר, כפי שנהוג בערוצי הטלוויזיה. הגברת והספר עטו מסיכה וכפפות בזמן ששהו יחד והיא אף ביקשה מהספר להימנע משיחה מטעמי זהירות".