הסיבה למעבר הזוג נתניהו מביתם: "בניית ממ"ד תגרום ללכלוך"

פרסום ראשון: לאחר שנחשף כי רה"מ ורעייתו עברו לגור אצל חבריהם המיליארדרים, משפחת פאליק, בגלל היעדר מיגון, כעת מתברר כי תחילה רצו להתקין בביתם חדר ביטחון - וזה לא קרה כי שרה נתניהו לא רצתה לכלוך בביתה

זמן צפייה: 01:31

פרסום ראשון: בתחילת המלחמה עזבו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה את ביתם שברחוב עזה בירושלים, ועברו לגור אצל חבריהם המיליארדרים, משפחת פאליק, בשכונת תלפיות בבירה. העיתונאי אורי משגב מ"הארץ" חשף את דבר המעבר של בני הזוג נתניהו בגלל היעדר מיגון, אך הערב (שני) נחשף במהדורה המרכזית כי תחילה רצו להתקין להם בביתם חדר ביטחון, וזה לא קרה כי רעיית רה"מ לא רצתה לכלוך בביתה.

עוד נודע לחדשות 13 מפי גורמים המעורים בנושא כי שרה נתניהו רצתה שיתקינו חדר ממוגן בדירת המאבטחים הצמודה, אך דירת המאבטחים לא שייכת למדינה ובעל הבית לא הסכים לשיפוץ. לפני כמה ימים הותקנה בבית נתניהו ברחוב עזה מיגונית - והם חזרו לביתם.

מלשכת רה"מ נמסר בתגובה: "הדיווח איננו נכון. חדר הביטחון נועד לתת מיגון הן למשפחת נתניהו והן למאבטחיו, שעד כה היו נעדרי מיגון במבנה ישן עם מגבליות הנדסיות".

רה"מ נתניהו ורעייתו שרה לפני ההמראה לקפריסין
רה"מ נתניהו ורעייתו שרה | צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

כזכור, בשבוע שעבר פורסם בחדשות 13 כי המדינה מתנגדת למימון השהות של בני הזוג בדירת המיליארדרים. היועצת המשפטית של משרד רה"מ, שלומית ברנע-פרגו, לצד הייעוץ המשפטי של משרד המשפטים, הנחו את מנכ"ל משרד רה"מ בימים האחרונים כי למדינה אסור לממן שום דבר בבית משפחת פאליק, כולל טבח, אוכל, ניקיון ומיגון. היועצים המשפטיים תוהים מדוע המדינה ממשיכה לממן את הדירה ברחוב עזה אם בני הזוג עברו לבית משפחת פאליק.