סער לחדשות 13: "אין תשתית שמצדיקה ועדת חקירה"

שר המשפטים התייחס לפרשת האזנות המשטרה, ואמר כי כדי להקים ועדת חקירה צריך למצוא תשתית עובדתית. על התוכנית הכלכלית של שר האוצר אמר סער: "אני לא יודע באילו גזירות מדובר, לא חושב שיש מטרה לפגוע באוכלוסיה כזאת או אחרת"

זמן צפייה: 09:30

שר המשפטים גדעון סער התראיין הערב (חמישי) ב"לפני החדשות", והתייחס לפרשת האזנות המשטרה. "כדי להקים ועדת חקירה צריך למצוא תשתית עובדתית", אמר סער, "כרגע עדיין אין תשתית שמצדיקה את זה. לא יהיה פה שום טיוח, אם תהיה תחושה על בסיס ממצאים שיש מקום להקמת ועדת חקירה לא אהסס ללכת על זה".

סער התייחס גם למכתב התגובה של נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות לח"כ דודי אמסלם, ואמר כי "זה לא שגור שנשיאת עליון כותבת לחבר כנסת, אבל אני בהחלט יכול להבין אותה". סער בירך את ראש האופוזיציה בנימין נתניהו שהתנער מדבריו של אמסלם, אך הוסיף כי "קשה לי להאמין שהגידופים של אמסלם חמקו עד עכשיו מעיניו".

על התוכנית הכלכלית של שר האוצר אביגדור ליברמן, אשר לגביה נטען כי מדובר ב"גזירות לחרדים", אמר סער: "אני לא יודע באילו גזירות מדובר, אני לא רוצה להתייחס על סמך פרסומים עיתונאיים. כשזה יגיע לממשלה אבחן את זה באופן ענייני. לא חושב שיש לאף אחד מטרה לפגוע באוכלוסיה כזאת או אחרת".

"לא זנחתי את חוק הנאשם בפלילים", אמר סער בהתייחס לחוק שאמור למנוע ממי שנאשם בפלילים להרכיב ממשלה, "בקרוב נסיים להעביר את חוק הגבלת הכהונה, אחר כך אפתח בדיאלוג עם ראש הממשלה על חוק הנאשם כי אני חושב שהוא חיוני". על הוועדה למינוי שופטים שתתכנס בשבוע הבא אמר סער: "יש סיכוי טוב שהפעם נצליח להגיע לרוב הנדרש בועדה למינוי שופטים כדי לבחור את ארבעת המועמדים".