רגב בריאיון לעיתון הליכוד: "אחרי יום העצמאות נמשיך בחקיקה"

שרת התחבורה התראיינה ל"מלוכדים NEWS" ואמרה כי ""הרפורמה רק הושהתה ויש תאריך מאוד ברור למושב הבא". על גלנט: "טעות להיכנע ללחצים ולתקוף את רה"מ כשהוא בחו"ל". על קודמתה בתפקיד מרב מיכאלי: "תודה לבורא עולם שנפטרנו מהאישה הלא נחמדה הזאת"

שרת התחבורה מירי רגב
שרת התחבורה מירי רגב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

בריאיון שפורסם היום (ראשון) בעיתון "מלוכדים NEWS", ביטאון מפלגת הליכוד, שרת התחבורה מירי רגב אומרת כי מיד אחרי יום העצמאות תימשך חקיקת המהפכה המשפטית. "הרפורמה רק הושהתה", אמרה רגב בריאיון, "ויש תאריך מאוד ברור למושב הבא".

"היה צריך להמשיך לפחות עם הצעת החוק לשינוי הוועדה לבחירת שופטים ולהביא אותה להצבעה בקריאה שניה ושלישית לפני סוף המושב", אמרה רגב, "רה"מ השהה את החקיקה כדי לאפשר הידברות. אם היא לא תקרה, נעלה את זה לאישור מחדש. אני חושבת שצריך להביא את עניין משרות אמון של יועצים משפטיים ופיצול תפקיד היועמ"ש כבר במושב הבא".

"יש יחס פריוולגי מצד השוטרים לאנרכיסטים מהשמאל", הוסיפה רגב, "היה צריך למנוע את חסימת הכבישים ואת ההסתה שלהם, ולהתנהל בצורה נוקשה מול אותם בריונים, כמו מול מפגינים אחרים שפורעי חוק. היחס המועדף שקיבלו מוכיח את הצורך ברפורמה המשפטית".

Whatsapp Image 2023 03 27 At 2
שוטרים ומפגינים בתל אביב | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

על שר הביטחון יואב גלנט אמרה רגב: "אני מעריכה אותו אבל חושבת שזו היתה טעות להיכנע ללחצים ולתקוף את רה"מ כשהוא בחו"ל". בנוגע לתופעת הסרבנות בקרב חיילי המילואים אמרה: "שר הביטחון והרמטכ"ל צריכים להדיח את כל הסרבנים. הם שם בזכות ההכשרה שקיבלו בצבא ולא עושים לאף אחד טובה. גם עם צבא קטן ניצחנו מלחמות וננצח גם בלעדיהם".

השרה רגב התייחסה גם לטקס הזיכרון האלטרנטיבי שמתקיים מדי שנה בהשתתפות משפחות שכולות ישראליות ופלסטיניות, ואמרה: "טקסים של מחבלים וישראלים זה פגיעה במשפחות השכולות, אלה אותם אנשים שדוחפים את הפהגנות כדי לפרק את מדינת ישראל מבפנים. אסור לתת להם במה".

על קודמתה בתפקיד שרת התחבורה, יו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, אמרה רגב: "תודה לבורא עולם שנפטרנו מהאישה הלא נחמדה הזאת".

השרה מירי רגב
השרה מירי רגב | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הגיב לדבריה של  רגב: "אני קורא לחברי לאופוזיציה שוב, מספיק לשחק בכאילו. תפסיקו למכור אשליות ולנהל מו״מ בכאילו, כאשר ידוע לכולם שבסוף תהליך ״ההידברות״ נתניהו כהרגלו יסית ויאשים את האופוזיציה ואת כל שאר העולם בכך שלא הגיעו להסכמות. יש לו תוכנית ברורה למסמס את המחאה ולהעביר את החקיקה, אל תתנו לזה יד".

ממפלגת המחנה הממלכתי נמסר: "מציעים למירי רגב לפרוק את האקדח שעל השולחן ולא לחבל במשא ומתן למען הסכמות רחבות בעם".