רז נזרי מגיב לאי-הכללתו במועמדות ליועמ"ש: "הופתעתי, מתכוון לפרוש בקרוב"

המשנה ליועמ"ש שלא נבחר להיות בין שלושת המועמדים האחרונים להחליף את מנדלבליט הגיב במכתב ששיגר לאנשי משרד המשפטים. "הערכתי שלא אבחר נוכח עמדת השר", כתב נזרי והודיע כי הוא לא מתכוון להשלים את מלוא הקדנציה שלו ולפרוש בעוד כמה חודשים: "מברך את גלי בהרב-מיארה"

רז ניזרי

המשנה ליועמ"ש שלא נבחר להיות בין שלושת המועמדים האחרונים להחליף את מנדלבליט, רז נזרי, הגיב היום (שני) במכתב ששיגר לאנשי משרד המשפטים וכתב: "הערכתי שלא אבחר נוכח עמדת השר". בהמשך, הודיע נזרי כי הוא לא מתכוון להשלים את מלוא הקדנציה שלו ולפרוש בעוד כמה חודשים: "מברך את גלי בהרב-מיארה".

"כמו רבים אחרים הופתעתי עד מאוד (אני בוחר שלא להשתמש במילים אחרות) מכך שלא נכללתי בשלושת מומלצי הוועדה", כתב נזרי והוסיף: "אין לי כוונה או רצון להיכנס לפרסומים ולפרשנויות השונות ואיני רואה בכך טעם".

Whatsapp Image 2021 12 12 At 2
הוועדה לבחירת המועמד למשרתץ היועמ''ש בראשות השופט גרוניס

כזכור, אמש הודיעה הוועדה המקצועית לאיתור מועמדים למשרת היועץ המשפטי לממשלה כי היא צמצמה את רשימת המועמדים לשלושה: עו"ד גלי בהרב-מיארה, הנחשבת למועדפת על ידי שר המשפטים, המשנה ליועמ"ש לדין בינ"ל רועי שיינדורף ואיתי אופיר, יועץ משפטי למערכת הביטחון.

בתוך כך, נציגיו של סער בוועדה, האוזר ומרידור, הצביעו נגד עו"ד רז נזרי, וראש ועדת האיתור לתפקיד היועמ"ש, פרופ' אשר גרוניס, התנגד לכלול את המועמדת של סער בשלישייה האחרונה. גורמים בכירים במשרד המשפטים טוענים כי זוהי "פוליטיזציה של הוועדה, נעשה עוול לרז נזרי".

בהרב מיארה, המועמדת של שר המשפטים גדעון סער, שימשה בעברה כפרקליטת מחוז תל אביב (אזרחי) במשך שמונה שנים, וכיום עובדת בשוק הפרטי ומשמשת כיועצת בתחום המשפט.