הדרישה של משפחת נתניהו: שני אבות בית, אחד לכל מעון

פרסום ראשון: חודשיים לאחר שוועדת הכספים אישרה את הוצאות שני המעונות של ראש הממשלה ורעייתו, כעת עולה דרישה חדשה לאב בית נוסף שינהל את המעון בקיסריה. מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי יידרש לאשר את ההוצאות - למרות שהבטיח כי לא תהיה כפילות בתפקיד

זמן צפייה: 01:39

פרסום ראשון: חודשיים חלפו מאז אישרה הכנסת מימון לשני המעונות של משפחת נתניהו, והערב (שלישי) עולה הדרישה החדשה של הזוג - שתעלה למדינה מאות אלפי שקלים. הזוג דורש מינוי של אב בית לכל אחד מהמעונות ברחוב עזה בירושלים ובקיסריה.

אב בית הוא האדם האחראי על העובדים במעון, הוא הדואג לתחזוקה השוטפת של הבית ולמתן מענה לבעלי המעון. עד כה הועסק אב בית אחד לשני המעונות, אך כעת הזוג נתניהו כאמור דורש עובד נוסף בתפקיד. מנכ"ל משרד ראש הממשלה יוסי שלי הוא האחרי לאישור התוצאות, והוא הבטיח לוועדת הכספים שלא יהיו כפילויות בתפקיד .

בינתיים החל הליך חיפוש אב בית למעון בקיסריה, והוא יימשך בימים הקרובים. עוד דורשת רעייתו של ראש הממשלה שרה נתניהו לשפץ את הגידור סביב המעון, בעלות של עשרות אלפי שקלים.

בנימין נתניהו ורעייתו שרה במימונה באור עקיבא. ארכיון
בנימין נתניהו ורעייתו שרה במימונה באור עקיבא | צילום: פלאש 90

תגובת לשכת ראש הממשלה: "דיווח שקרי ומשולל כל יסוד. נושא הגידור נעשה על פי הנחיות שב"כ, ולא על פי דרישת משפחת נתניהו. גיוס עובדים וסידורי אחזקת המעונות נעשה בכפוף לאישור נציבות המדינה והחלטת ועדת הכספים. מעניין איפה הייתם כשבנט השקיע במעון הפרטי שלו עשרות מיליוני שקלים בניגוד לחוק".