"קיבלתי את המסר - ואני לא חושש": סעדה מגיב לזימון לעדות

בריאיון ראשון שישודר מחר בתוכנית "המטה המרכזי" מגיב סגן ראש מח"ש לשעבר ששוריין ע"י נתניהו להחלטה להזמין אותו לעדות בפרשת רונאל פישר וטוען כי העיתוי לא מקרי: "אני מבין שזה שום דבר"

זמן צפייה: 00:29

משה סעדה, משוריין חדש במפלגת "הליכוד", אמר בריאיון ראשון ל"מטה המרכזי" שישודר מחר (שבת) כי המידע שפורסם עליו בהקשר למשפט של רונן פישר היה בעיתוי לא מקרי, ביום שבו הוא שוריין - אך הוא לדבריו לא מפחד.

"זה עיתוי קוסמי. בדיוק באותו יום הפרקליטות מחליטה להוציא הודעה לתקשורת על החקירה שלי. אני מכיר את המערכת, אני מבין שזה שום דבר - אבל כל אדם אחר היה חושש, וזז צעד אחד אחורה. קיבלתי את המסר, ואני לא חושש", אמר סעדה.

במקביל, השבוע פנה גורם מסביבתו של נתניהו לגל הירש ושאל אותו אם הוא מתכוון להצטרף לאיילת שקד - וזה השיב בשלילה. משה סעדה השאיר את הקלפים על השולחן בהקשר זה - ולכן היווה עדיין איום עבור "הליכוד".

[brightcove_iframe video_id='news-politics--part-2209162119' autoplay='0' credit='' desc='מדוע גל הירש לא שוריין בליכוד? אילה חסון עם הפרסום הראשון' poster='' kid='1_v5kczq14' duration='']

למרות הצעות רבות מצד "הבית היהודי" כלפי הירש - הוא סירב והתעקש שיישאר ב"ליכוד". הירש וגם סעדה הסתייגו שניהם במשותף מפני איילת שקד, וסירבו להצטרף למחנה שלה.

גל הירש
גל הירש

יש לציין כי ראש הממשלה לשעבר, בנימין נתניהו, הציע להירש בעבר לרוץ לפריימריז ב"ליכוד" ולא להיות משוריין במפלגה - אך הירש בזמנו סירב בשל ענייניו הרפואיים.