עובדת פיניציה שהתעמתה עם ליברמן והושעתה - הוחזרה לעבודתה

פרסום ראשון: בעקבות חשיפת חדשות 13, דניאלה חרמון, שהטיחה ביו"ר ישראל ביתנו כי ביקורו במקום הוא ניסיון לגייס קולות בבחירות, הושבה מהשעייתה

זמן צפייה: 01:19

בעקבות חדשות 13: דניאלה חרמון, עובדת במפעל פיניציה בירוחם, שהושעתה בשבוע שעבר לאחר שמתחה ביקורת על יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, בעת ביקור במפעל – הוחזרה היום (שני) לעבודתה.

מהנהלת פניציה נמסר: "היום נערך בירור עם העובדת, שבמסגרתו הובהרו לה השלכות התנהגותה הלא הולמת כמו גם הפגיעה במפעל, בחבריה לעבודה ובמאמצים המשותפים להצלת המפעל. דניאלה הביעה חרטה ומסרה התנצלותה לכלל הגורמים לרבות, ח"כ ליברמן, שלא היה לו כל חלק בהתנהלות ההנהלה בעניין לאחר הביקור. דניאלה תשוב לתפקידה במפעל מחר בבוקר".

כזכור, בעת ביקורו הטיחה דניאלה חרמון בליברמן כי הגעתו למפלעל היא ניסיון לגייס קולות בבחירות. "ליברמן עבר דרך המשרד שלי ושאלתי אותו 'למה אתם בעצם מגיעים רק בתקופה בחירות'", שחזרה אתמול חרמון בריאיון לחדשות 13. "לא עברו שעתיים והוזמנתי למשרד של המנכ"ל – וקיבלתי מכתב השעייה. ישבו שם המנכ"ל ומנהל המפעל, והם אמרו לי שעשיתי בושות, שפגעתי שמפעל". עוד באותו הרגע חרמון נשלחה הביתה עם מכתב בו כתוב: "בעקבות האירוע מהיום והתנהגותך הבלתי הולמת ושאינה תואמת למדיניות החברה, הנך מושעית מהעבודה".

העובדת שביקרה את ליברמן והושעתה: "שאלתי שאלה לגיטימית"

עובדת במפעל בדרום מתחה ביקורת על ליברמן – והושעתה מעבודתה

דניאלה חרמון
דניאלה חרמון | צילום: חדשות 13

"הם טענו שזה אורח של המפעל", הוסיפה חרמון וטענה כי "זה לא אורח – זה ביקור פוליטי לכל לדבר ועניין. יש לי זכות לגיטימית ודמוקרטית לפנות לנבחר ציבור. לא עשיתי שום דבר רע, אני באמת שאלתי שאלה לגיטימית. כי הם האמת באים רק בתקופת בחירות". חרמון ידועה כפעילה חברתית ופוליטית. לדבריה, במהלך המאבק שמנהל המפעל בגלל החרם החרדי שהוטל עליו, השתמשו בה המנהלים לא פעם: "הנהלת המפעל השתמשה בי במהלך כל השלוש שנים האלה. רק לפני שנתיים הבאתי את אלי כהן לסיור אצלנו".

חרמון היא לא היחידה במשפחתה שעומדת בעין הסערה בתקופת בחירות. אחותה התאומה אורנה פרץ, נקראה "המשעממת" על ידי ראש הממשלה בנימין נתניהו. חרמון, שזוכה לתמיכה של ההסתדרות והעומד בראשה ארנון בר-דוד ממתינה כעת לשימוע שצפוי להתקיים מחר - ובעיקר חוששת שתאבד את מקור הפרנסה שלה: "ליברמן לא היה צריך לפגוע בי, לא עשיתי לו שום דבר רע".

מהנהלת המפעל נמסר: "העובדת זומנה לבירור אך ורק על רקע התנהגותה הבוטה והלא הולמת כלפי אורח המפעל, ללא כל קשר לזהות פוליטית כזו או אחרת".