פולארד חוזר בו מתמיכתו בשקד: "הובטח שתתחייב לממשלת ימין"

אחרי שהתבטא באופן חריג על הנעשה במערכת הפוליטית, המרגל הישראלי חזר בו וטען כי הובטח לו ששקד לא תמשיך להיות שותפה של הנדל וכי תתחייב לממשלת ימין בלבד

פולארד להצביע לאיילת שקד
פולארד ושקד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סיבוב פרסה: המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, שהודיע בבוקר שהוא מביע תמיכה פומבית ביו"ר הרוח הציונית איילת שקד, הודיע הערב (שלישי) כי הוא חוזר בו. לטענתו, הובטח לו ששקד תתחייב לממשלת ימין בלבד וכי הנדל לא יהיה שותפה של שקד.

הבוקר, פולארד פרסם סרטון בו הוא קורא לציבור להצביע לאיילת שקד: "חברים, כפי שכולם יודעים אני לא חבר בשום מפלגה פוליטית ועד היום לא המלצתי בצורה פורמלית על אף בן אדם או מפלגה. אני עצמאי והנאמנות הבלעדית שלי והדאגות שלי הן למדינת ישראל ולעם ישראל. בגלל אהבתי האין-סופית למדינה והמסירות שלי להישרדותה ולעתידה אני קורא עכשיו להצביע לאדם שאני יודע שישרת את מדינת ישראל בצורה שתשמור הן על האינטרסים החיוניים שלה והן על כבודה - והבן אדם הזה זו איילת שקד".

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2208300902' autoplay='0' credit='' desc='פולארד בהתבטאות חריגה: "קורא להצביע לאיילת שקד"' poster='' kid='1_ij3bemim' duration='']

"כן, היא הראתה נאמנות בממשלה הקודמת, אבל אני מאמין בלב שלם שהיא מבינה שנעשו שגיאות על ידה ושהיא לא תחזור עליהן. אנחנו צריכים אותה עכשיו, חופשיה ונקייה מכל ההשפעות הרעות שפגעו בה אישית ופוליטית", הוסיף פולארד.

לדבריו, "כולנו עושים טעויות. ההבדל הוא בין אלה בנינו שמסרבים להכיר בשגיאות האלה ובין אלה בנינו שמכירים בשגיאות ועומדים על כך לא לחזור עליהן. אני מאמין שאיילת שקד היא אדם כזה. מגיעה לה ההזדמנות להמשיך להיות חלק מהנהגה הישראלית, ובתקופה הקשה והמסוכנת בהיסטוריה שלנו אנחנו צריכים וראויים לפטריוטית מוכחת כמו איילת שקד".

ג'ונתן פולארד
ג'ונתן פולארד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ג'ונתן פולארד, שריצה בארצות הברית 30 שנות מאסר בגין ריגול עבור ישראל, נחת בדצמבר 2020 בארץ יחד עם אשתו, אסתר ז"ל. זאת, כחמש שנים לאחר ששוחרר בתנאים מגבילים וכחמישה שבועות לאחר שהורד ממנו האזיק האלקטורני.

יו"ר הרוח הציונית איילת שקד הגיבה להודעתו של ג׳ונתן פולארד ואמרה כי "שמחתי לשמוע הבוקר על התמיכה בי מצד ג'ונתן פולארד. מכונת הרעל שהופנתה כלפיו מהרגע שהודיע על תמיכתו בי העמידה את ג'ונתן במצב בלתי אפשרי ואני שמחה כי הוציא עצמו מעין הסערה. לגיבור ישראל כמו ג׳ונתן מגיע להיות בלב הקונצנזוס ולא להפוך למטרה בשיח הרעיל של הפוליטיקה הישראלית. כפי שאמרתי מעל כל במה בשבועות האחרונים - רק ביחד ננצח, זהו סוד כוחו של עם ישראל".