ח"כ ואטורי: "במדינה אחרת, אדם כמו אהוד ברק היה מועמד לתלייה"

בתגובה לאמירתו של רה"מ לשעבר במחאה נגד המהפכה המשפטית אתמול כי "יש לבצע מרי אזרחי", אמר חבר הכנסת כי "אדם כזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח - אגיש תלונה במשטרה. במדינות אחרות היה מועמד לתלייה, אבל ישראל דמוקרטית אז הוא צריך לקבל מאסר של 20 שנה לפחות"

חבר הכנסת ניסים ואטורי
חבר הכנסת ניסים ואטורי | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

סגן יו"ר הכנסת ניסים ואטורי התראיין היום (ראשון) לתכנית של השדרן גדי נס ברדיו צפון, והתייחס לדבריו של ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אתמול במחאה כי "יש לבצע מרי אזרחי" בעקבות המהפכה המשפטית. ואטורי אמר כי "אדם כזה צריך לשבת מאחורי סורג ובריח".

"אגיש תלונה במשטרה", הוסיף הח"כ. "במדינות אחרות אדם כזה היה מועמד לתלייה, אבל בישראל דמוקרטית אז הוא צריך לקבל לפחות מאסר של עשרים שנה לפחות. זה פשוט ביזיון מה שקורה לאנשים האלו שהם מזדקנים".

כמו כן, ואטורי התייחס לדברים שאמר אמש אביגדור ליברמן בתוכנית "המטה המרכזי", כי הוא מוכן לשבת עם ראש הממשלה נתניהו - בתנאים שנתניהו לא יכול ולא צפוי לקיים. ואטורי אמר על הדברים: "לא צריך טובות מליברמן".

אהוד ברק בהפגנה בתל אביב
אהוד ברק בהפגנה בתל אביב | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

ליברמן ביקר את הממשלה הנוכחית בעניינים נוספים, ועל הטיפול ביוקר המחייה הוא אמר: "עצרנו את עליית מחירי החשמל והמים, יש דברים שעשינו ונמשיך לעשות, הטענות שלו נראות לי מגוחכות. אי אפשר לספר לי סיפורים על דברים שהם עשו ואנחנו לא". עוד הוסיף כי "לא צריך להסתכל על מה אמר ליברמן, כוכב עליון בככלה. הממשלה הקודמת עשתה נזק, שאנחנו נתקן בעזרת השם".