סמוטריץ' משווה את נתניהו לשרון: "זה יגמר במדינה פלסטינית"

הקרב על הסיפוח: יו"ר האיחוד הלאומי יצא בקמפיין חדש ובו הוא השווה בין ההצהרות שנתן שרון טרם ההתנתקות להצהרות נתניהו טרם תוכנית טראמפ, וטען: "כבר הלכנו אחרי ר"מ חזק בעיניים עצומות"

זמן צפייה: 00:45

יו"ר האיחוד הלאומי יצא הבוקר (חמישי) בקמפיין חדש נגד קידום תוכנית המאה, שבו הוא משווה את ראש הממשלה בנימין נתניהו לראש הממשלה לשעבר אריאל שרון, וטוען כי "כבר הלכנו אחרי ראש ממשלה חזק בעיניי עצומות - זה יגמר במדינה פלסטינית".

הקמפיין יצא ברקע תוכנית טראמפ לסיפוח חד צדדי של חלקים בגדה המערבית, וההצהרות של נתניהו לקראת יישומה. סרטון שיצא מטעם המפלגה משווה בין הצהרותיו של שרון טרם תוכנית ההתנתקות להצהרות של נתניהו כעת בנושא תוכנית טראמפ.

לכתבות נוספות בנושא >> 

יועצת של טראמפ: "ימסור בקרוב הצהרה גדולה בנושא הסיפוח"

מזכ"ל האו"ם: קורא לישראל לזנוח את תוכנית הסיפוח שלה

תמונה מתוך הקמפיין של האיחוד הלאומי
תמונה מתוך הקמפיין של האיחוד הלאומי

יו"ר האיחוד הלאומי ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר כי "מדינת ישראל ניצבת בפני צומת דרכים קריטית שיעצב את דברי הימים של מדינת ישראל. מימין הזדמנות היסטורית להחלת ריבונות על חבלי המולדת ביהודה ושומרון, משמאל, המסלול הישן והארור של חלוקת הארץ והקמת מדינת טרור בליבה של הארץ".

מנכ"ל האיחוד הלאומי יהודה ולד התייחס ואמר: "אנחנו רוצים ריבונות אמיתית. אנחנו דורשים שהריבונות תוחל בלי שום התניה והכרה בגבולות עתידיים של מדינה פלסטינית. בלי להסכים למו״מ על בסיס הגבולות שדורש טראמפ".

ולד קרא לחברי הכנסת מהליכוד "להפסיק ללכת בעינים עצומות אחרי ראש הממשלה. ב-2005 היו מי שהבינו בליכוד את הסכנה ולא היססו להתייצב נגד. אז קראו להם 'מורדים', אבל היום לכולם ברור שהם אלה שמצאו את עצמם בצד הנכון של ההיסטוריה. איפה כל הליכודניקים כעת שיעמדו באומץ נגד התוכנית המסוכנת במתכונתה הנוכחית".