נתניהו: "מגנה בתוקף את ההתבטאויות נגד הלהט"ב ויו"ר הכנסת"

ראש הממשלה גינה את ההתבטאויות שנשמעו בימים האחרונים נגד הקהילה הגאה ונגד אמיר אוחנה, ואמר: "כל אדם נברא בצלם אלוהים. זה העיקרון שהובא לאנושות לפני אלפי שנים על ידי עמנו וזה העיקרון שמנחה אותנו גם היום"

בנימין נתניהו ומצעד הגאווה
בנימין נתניהו | צילום: אוליבייה פיטוסי, יונתן זינדל, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה הערב (ראשון) את ההתבטאויות שנשמעו בימים האחרונים נגד הקהילה הגאה ונגד יו"ר הכנסת אמיר אוחנה. "אני מגנה בתוקף את ההתבטאויות נגד קהילת הלהט"ב ויו"ר הכנסת אמיר אוחנה", מסר נתניהו, "חביב אדם שנברא בצלם. כל אדם נברא בצלם אלוהים. זה העיקרון שהובא לאנושות לפני אלפי שנים על ידי עמנו וזה העיקרון שמנחה אותנו גם היום".

כזכור, אמש בשיעורו השבועי התייחס הרב מאיר מאזוז, ראש "ישיבת כסא רחמים" בבני ברק, לקהילת הלהט"ב, ובנוגע למצעד הגאווה הוא אמר: "להתרחק מזה. כשאתם רואים אנשים הולכים במצעד הגאווה בירושלים, צריך לסגור את החלונות ולומר לילדים שיש כאן מצעד של בהמות הולכות על שתיים".

יו''ר הכנסת אמיר אוחנה
יו''ר הכנסת אמיר אוחנה | צילום: נועם מושקוביץ / דוברות הכנסת

על יו"ר הכנסת אוחנה אמר הרב מאזוז כי "השר שהיה ממונה על מירון - נגוע במחלה הזאת. בגלל זה קרה מה שקרה". אוחנה עצמו התייחס להתבטאויות שנשמעו בקרב חלק מחברי הקואליציה נגד קהילת הלהט"ב, ובכתבה ששודרה ב"שישי עם אילה חסון" הוא אמר: "אני ודאי לא אוהב את זה, ודאי לא רווה נחת, אבל למען ההגינות צריך להגיד שגם החברים בקואליציה היוצאת התבטאו כך כלפי האוכלוסיה הלהט"בית, ולא זיהיתי את אותן עוצמות של זעזוע קדוש".