הערב: טיולים ושיעורי פסנתר - קטעי הארכיון הנדירים של נתניהו

בימים אלה ניצב רה"מ מול אחד הקרבות הדרמטיים בחייו. פרויקט מיוחד שהולך אחורה בזמן חושף את התמונות, הזיכרונות ועדויות מקורביו - כדי להבין מה עובר עליו כעת • "נתניהו, הקרב האחרון"

זמן צפייה: 03:32

הערב במהדורה המרכזית: פרויקט תיעודי מיוחד המבקש לבדוק מה עובר על ראש הממשלה בתוך הטלטלה הפוליטית והמשפטית הנוכחית. בנוסף לקטעי ארכיון מעניינים שמלווים את הפרויקט, צוות חדשות 13 נפגש בשבועות האחרונים עם מקורביו של נתניהו ועם יועצים שעבדו איתו בניסיון להבין טוב יותר את דמותו של ראש הממשלה הישראלי שכיהן בתפקיד במשך התקופה הארוכה ביותר.

באחד הריאיונות, סיפר חבר ילדות של נתניהו, פרופסור עוזי בלר, על שיחתם האחרונה: "הייתה לנו שיחה אישית לא פוליטית ולא ערכית לפני עשרה ימים בערך. אסור לשכוח שגם הוא, בכוחו העז ותחושת העליונות והכוח שיש לו, הוא בן אנוש. שאלתי אותו איך אתה עומד בזה, הוא ענה לי – 'אני אחר'. הוא באמת אחר. הוא מסוגל לעמוד בדבר הזה. אני לא יודע אם מישהו אחר היה מסוגל".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

ליברמן תוקף את נתניהו: "אולי אתה סוכן של ג'יימס פאקר?"

לקראת יום גורלי: שעות אחרונות להכרעת עתידה של הכנסת ה-22

בדרך לבחירות 2020: הוועדה המסדרת התכנסה לדון בפיזור הכנסת

נתניהו ושרה בתחילת כהונתו בתפקיד רה''מ
נתניהו ושרה בתחילת כהונתו בתפקיד רה''מ | צילום: באדיבות בועז עופרי, מתוך הסרט ''עולמו של ביבי'', BBC

"התחושה שלי היא שהוא בודד", המשיך בלר. "גם כי הוא מוקף באנשים שלא נותנים לו בצורה נכונה את מה שהוא צריך, אבל הוא באמת לא מקשיב לאחרים - לא בגלל שהוא בז להם, אלא הוא מסתדר לבד".