יממה לפקיעת המנדט: נתניהו וגנץ ייפגשו הערב

הערב בשעה 22:00 ייפגשו ראש הממשלה ויו"ר כחול לבן במשרד רה"מ בירושלים. מוקדם יותר נועד נתניהו עם ליברמן, ובהמשך הערב ייפגש עם נשיא המדינה

זמן צפייה: 00:33

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר כחול לבן בני גנץ ייפגשו הערב (שלישי) במשרד ראש הממשלה בירושלים, כיממה וחצי לפני שיפקע המנדט שקיבל גנץ להרכבת הממשלה.

נתניהו נפגש עם ראשי מועצות ביהודה ושומרון לכבוד הכרזת ממשל טראמפ כי יבטל את החלטת משרד המשפטים האמריקני לפיה ההתנחלויות אינן חוקיות, והתייחס לפלונטר הפוליטי: "אנחנו בפני ממשלת מיעוט ואתם לא עוזרים לי. אני לא שומע אתכם. שכל אחד יחשוב מה הוא יכול לעשות".

עוד בחדשות 13:

יום לפני פקיעת המנדט של גנץ: נתניהו נפגש עם ליברמן

גנץ על נאום נתניהו: "ההשתלחות בח"כים הערבים חייבת להיפסק"

ליברמן: "אם לא נגיע להסכמות עד רביעי בצהריים – כל אחד לנפשו"

בני גנץ ובנימין נתניהו
בני גנץ ובנימין נתניהו | צילום: רויטרס, shutterstock

מוקדם יותר נפגש נתניהו עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן במשרד ראש הממשלה בירושלים. בתום הפגישה הוציאו השניים הודעה משותפת בה נאמר כי "הפגישה הייתה טובה ועניינית והשניים ימשיכו במאמצים להקמת ממשלת אחדות".

אחר הצהריים נפגש שר החינוך רפי פרץ עם נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, במעון הנשיא שבירושלים. בהמשך, יגיע יו"ר המחנה הדמוקרטי ניצן הורוביץ לפגישה עם הנשיא, ולאחר מכן, יוועד ריבלין עם נתניהו וצוות המו"מ של הליכוד.

נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין והשר הרב רפי פרץ
נשיא המדינה ראובן רובי ריבלין והשר הרב רפי פרץ | צילום: מארק ניימן לע''מ

אתמול התייחס יו"ר כחול לבן בני גנץ בישיבת סיעתו לנאום ראש הממשלה בנימין נתניהו  שבו תקף את חברי הכנסת הערבים, ואמר כי "גם לי יש מחלוקות עם חברי הרשימה המשותפת, אני מסכים איתם על חלק מהדברים, וממש לא מסכים על נושאים אחרים - אבל ההשתלחות נגדם ביומיים האחרונים חייבת להיפסק".