לשכת רה"מ מבהירה: "דוחים את הפייק ניוז, נתניהו לקה בשפעת"

אחרי שלל ספקולציות ושמועות שעלו במהלך היום, מלשכת ראש הממשלה נמסר כי "נתניהו לקה בשפעת עונתית שהדביקה מספר רב של עובדי הלשכה, הוא נבדק ע"י רופאו ומצבו טוב"

רה"מ בנימין נתניהו בכנסת
רה"מ בנימין נתניהו בכנסת | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

אחרי שלל ספקולציות ושמועות שעלו במהלך היום, מלשכת ראש הממשלה נמסר הערב (שני) כי "אנחנו דוחים על הסף את הפייק ניוז בעניינו של ראש הממשלה נתניהו. ראש הממשלה נתניהו לקה בשפעת עונתית שהדביקה מספר רב של עובדי הלשכה".

עוד נמסר: "ראש הממשלה נתניהו נבדק הערב ע"י רופאו ד״ר צבי הרמן ברקוביץ׳ ותוצאות הבדיקה הראו שמצבו של ראש הממשלה טוב. ראש הממשלה נתניהו ממשיך כל העת לקבל החלטות, לקיים התייעצויות, להוביל את המלחמה ולנהל את כל ענייני המדינה".

רה"מ בנימין נתניהו
רה"מ בנימין נתניהו | צילום: מארק ישראל סאלם / פול

במוצאי השבת נמסר מלשכת רה"מ כי נתניהו ייעדר מישיבת הממשלה ביום ראשון בגלל "שפעת קלה". כזכור, ביולי אשתקד עבר נתניהו ניתוח להשתלת קוצב לב. הוא הובהל לבית החולים שיבא תל השומר בפעם השנייה תוך שבוע בלבד, כשהמכשיר שהותקן לניטור קצב ליבו התריע על הפרעה.  לאחר ביצוע ההליך נמסר מהמרכז הרפואי שיבא: "מכשיר הניטור של ראש הממשלה נתניהו על הפרעת קצב בליבו. בהמלצת רופאיו, הוחלט להשתיל בליבו קוצב לב. ההליך התבצע תחת טשטוש, ע"י פרופ' רועי בינרט ופרופ' איל נוף, ועבר בהצלחה, ללא סיבוכים".