בליכוד עוברים לתקוף את שקד: "עליה לפרוש"

לפי בכיר בליכוד, "איילת שקד שורפת קולות לימין וחייבת לפרוש עכשיו כדי שנבטיח הקמת ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים". שקד הגיבה: "נתניהו, גם אתה יודע שאני הסיכוי האחרון שלך". לפי סקר חדשות 13 - שקד לא עוברת את אחוז החסימה עם 1.9%. 58% חושבים שהיא צריכה לפרוש

איילת שקד
איילת שקד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

בכיר בליכוד אמר היום (רביעי) כי "איילת שקד לא עוברת את אחוז החסימה ואין לה שום סיכוי לעבור. היא שורפת קולות לימין ומסכנת הקמת ממשלת ימין". לדברי הבכיר, "איילת שקד חייבת לפרוש עכשיו כדי שנבטיח הקמת ממשלת ימין יציבה ל-4 שנים".

שקד מיהרה להגיב: "נתניהו, הקמפיינים שלך והיוזמות שאתה רוקח רק גורמים לי להיות נחושה יותר. גם אתה מבין שיש לנו סיכוי טוב לעבור. אז אנא, אל תציע תפקידים, אני לא בפוליטיקה בשביל זה. אני עובדת רק בשביל הימין. פשוט תשחרר ותן לעבוד. גם אתה יודע שאני הסיכוי האחרון שלך".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2209222117' autoplay='0' credit='' desc='איילת שקד בריאיון' poster='' kid='1_lnqwyp2t' duration='']

גם בסקר חדשות 13 של פרופ' קמיל פוקס שפורסם בשבוע שעבר ביום חמישי, הבית היהודי בראשותה שוב לא עוברת את אחוז החסימה עם 1.9 אחוז תמיכה בלבד. אלא שמצבה הציבורי רע עוד יותר לאחר שבסקר שאלנו האם היא צריכה לפרוש: 58 אחוזים חושבים שכן לעומת 17 אחוזים בלבד שחושבים שהיא צריכה להתמודד בבחירות.

מבחינת מפת המנדטים, גוש הימין בראשות בנימין נתניהו משיג 61. הליכוד שומר על כוחו עם 32 מנדטים והציונות הדתית עולה במנדט ל-14. ש"ס ויהדות התורה שומרות על כוחן עם 8 ו-7 מנדטים בהתאמה.