בנט לא שינה את דעתו: "לא מתכוון להתמודד בבחירות הקרובות"

לאור השמועות על כך שראש הממשלה לשעבר שוקל מחדש את פרישתו מהחיים הפוליטיים, מלשכתו נמסר כי כי הוא לא שינה את עמדתו. "אחרי עשור בשדה הפוליטי בכוונתו לצאת לפסק זמן מהחיים הציבוריים, קורא לראשי המפלגות למתן ולהרגיע את השיח"

זמן צפייה: 00:25

לאור השמועות על כך שראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט שוקל מחדש את פרישתו מהחיים הפוליטיים, מלשכתו נמסר הבוקר (שני) כי הוא לא שינה את עמדתו ואין בכוונתו להתמודד בבחירות הקרובות. "אחרי עשור בשדה הפוליטי", נמסר, "במהלכו כיהן כשר כלכלה, חינוך, ביטחון וכראש ממשלה, בכוונתו לצאת לפסק זמן מהחיים הציבוריים".

עוד נמסר: "השנה של ממשלת בנט הוכיחה שאפשר לנהל מדינה בצורה עניינית, ביחד, תוך שיתוף פעולה ודיאלוג בין מפלגות בעלות עמדות שונות. בנט קורא לכל ראשי המפלגות לגלות אחריות, למתן ולהרגיע את השיח ולא לאפשר למריבות פנימיות לפרק את המדינה שלנו מבפנים".

נפתלי בנט בהצהרת הפרישה
''המצב מול איראן - מצב של לימבו''. בנט | צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90

כזכור, רגע לפני שקיים את הרוטציה עם יאיר לפיד שנכנס למשרד הראש הממשלה, הודיע בנט על פרישה מהחיים הפוליטיים, ואמר: "אין בכוונתי להתמודד בבחירות הקרובות, אך אשאר חייל נאמן של הארץ הזאת. מדינת ישראל היא אהבת חיי לצד משפחתי. לשרת את המדינה זה הייעוד שלי. אני מסיים היום שליחות של שנה למענכם כראש הממשלה. אין עבודה קשה מזו אבל גם אין זכות גדולה מזו".