נעמה יששכר הגיעה הביתה: "עדיין בשוק, מודה לכם על הכול"

הצעירה הישראלית נחתה בנמל התעופה בן גוריון עם אמה, ורה"מ במטוסו, ואמרה לחדשות 13: "מודה לכם על התמיכה". יפה יששכר אחרי שהגיעו לביתן ברחובות: "היא ראתה את השקיעה והתחילה לבכות"

נעמה יששכר בנתב"ג
נעמה יששכר בנתב"ג | צילום: חדשות 13

מטוסו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, עליו הייתה הצעירה הישראלית נעמה יששכר, נחת היום (חמישי) בשדה התעופה בן גוריון. בשיחה לחדשות 13 לאחר הנחיתה, נעמה אמרה: "תודה לכולם על כול התמיכה. אני עדיין בשוק מכול הסיטואציה". מוקדם יותר היום, כזכור, נעמה שוחררה מהכלא הרוסי בתום עשרה חודשי מאסר, לאחר שהנשיא ולדימיר פוטין העניק לה חנינה משבע שנות מאסר וחצי.

במהלך הטיסה חזרה קיבלה יששכר אוכל ישראלי, כשלצידה ראש הממשלה ורעייתו. מאוחר יותר הגיעה עם משפחתה לביתה ברחובות, כשמסביבה המולה של תושבים שהגיעו לקבל את פניה.

[brightcove_iframe video_id='programs-before-the-news-articles--2001301859' autoplay='0' credit='' desc='נעמה יששכר מגיעה לביתה ברחובות' kid='1_tj93wr9n' duration='81'']

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-part-2001301009' autoplay='0' credit='' desc='נעמה יששכר בטיסה לצד נתניהו' kid='1_o14ar2g5' duration='52'']

לאחר שנעמה ומשפחתה חזרו לביתן שברחובות, יפה אמה יצאה לשוחח עם התקשורת וסיפרה כי בתה לא ידעה שהיא הולכת להשתחרר היום. "היא לא ידעה מתי זה יקרה, היא חשבה שמעבירים אותה לכלא אחר. היא ראתה אתמול את נתניהו עם טראמפ, וכשהיא התעוררה בבוקר ראתה אותו עם פוטין. ואז היא חשבה לעצמה שאולי זה סימן טוב. היא לא תיארה לעצמה שהוא באמת ייקח אותה הביתה".

על תחושותיה של נעמה, יפה אמרה: "היא מוצפת. היא צוחקת. במטוס היא ראתה את השקיעה והתחילה לבכות. הדמעות פשוט זלגו. אל על היו מדהימים, הביאו לה צלחת עם חומוס ופיתה, היא מאוד חיכתה לזה. היא התלהבה מהדברים הפשוטים. לשתות מזכוכית ולדעת בסכו"ם. אלה דברים שלא היה לה".

"אני רוצה להודות לכולם, על כל התמיכה שקיבלנו. אני מודה לראש הממשלה שהביא אותה, לנשיא פוטין, לראש המועצה לביטחון לאומי. ואני מודה לכם, התקשורת", אמרה יפה. "אני שמחה שיש לי את שתי הבנות שלי. כיף שהגענו לישראל. אנחנו נהיה עם המשפחה הקרובה, ניתן לה להתאושש, נעטוף אותה".

אתמול, כזכור, הנשיא פוטין חתם על בקשת החנינה שלה. אמה, יפה יששכר, שחיכתה לרכב בבית מלון במוסקבה שייקח אותה לכלא שבו שהתה נעמה, אמרה כי "מחכה לחבק אותה סוף סוף - איזה כיף, היא מגיעה הביתה. זה נגמר, היא חוזרת הביתה, ילדה שישבה עשרה חודשים - חלום שמתגשם".

נעמה יששכר בדרך הביתה- לישראל
נעמה יששכר בדרך הביתה- לישראל | צילום: חדשות 13

לאחר ששוחררה, נעמה שוחחה עם אחותה ליעד גולד, שנמצאת בבית המשפחה ברחובות. "הייתי בשוק. הכול בסדר, אני מחכה לראות אותך פיזית", אמרה נעמה לאחותה הנרגשת.

"היא נשמעת כמו עצמה, היא צוחקת ואומרת בדיחות", סיפרה אחותה בהתרגשות. עוד ציינה כי עדיין לא ראתה תמונה של נעמה, אבל הוסיפה: "שומעים עליה שהיא שמחה. היא כבר עם אמא - בטוח כבר היה חיבוק". "אמרתי לה, נראה אותך בשדה התעופה", אמרה והוסיפה. "אנחנו לא יודעים מה יקרה ואיך הטראומה תופיע אחר כך. אבל עכשיו היא שמחה". "קשה לי להאמין", סיכמה ליעד.

כזכור, ראש הממשלה נתניהו נחת הבוקר במוסקבה, ונפגש עם הנשיא הרוסי. במהלך הפגישה הודה נתניהו לפוטין ואמר: "אני מודה לך על החלטתך המהירה לחנון את נעמה". פוטין ביקש להעביר את איחוליו לצעירה שהייתה כלואה במשך עשרה חודשים בכלא במוסקבה.