גנץ: "לנהוג באחריות"; ברקת: "עדיין שבוי בקונספציה"

עימות בין השרים ברקת וגנץ אחרי הביקורת שמתח הראשון על מדיניות הממשלה כשאמר, בין היתר, כי "ניהול המלחמה מופקר" וכי "חיל האוויר חדל לסייע לכוחת הקרקע". גנץ הגיב: "מצופה מהשרים לנהוג באחריות, ולא לצאת בהצהרות לא מבוססות שפוגעות בחוסן". ברקת השיב: "הוא עדיין שבוי בקונספציה"

זמן צפייה: 02:03

אחרי ששר הכלכלה ניר ברקת מתח ביקורת על מדיניות הממשלה ואמר, בין היתר, כי "ניהול המלחמה מופקר" וכי "חיל האוויר חדל לסייע לכוחת הקרקע" - הגיב הערב (ראשון) יו"ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ, ואמר כי "מצופה מהשרים לנהוג באחריות, ולא לצאת בהצהרות לא מבוססות שפוגעות בחוסן".

הוא הוסיף: "חיילי צה"ל פועלים באומץ ובנחישות - מהיבשה, מהאוויר ומהים, על מנת להגן על אזרחי ישראל וריבונותה. הם מקבלים את כל האמצעים הנדרשים, ולפעילות המבצעית בשטח יש חיפוי אווירי נרחב ומדויק, בעוצמות חסרות תקדים".

זמן קצר לאחר מכן הגיב ברקת: "בני גנץ עדיין שבוי בקונספציה השגויה שהוא אחד מאבותיה. דווקא ממנו הייתי מצפה למידה של צניעות והקשבה לביקורת עניינית והבנה שחיי לוחמינו חשובים יותר מחיי העזתים". ראש הממשלה נתניהו אמר כי "ההחלטות מבוססות על שיקולים מבצעיים שלנו בלבד".