בעקבות חשיפת חדשות 13 - גפני תוקף את פורום קהלת: "הם לא ימין"

יו"ר דגל התורה תוקף בעיתון "יתד נאמן" את הפורום, וטוען כי "הם מזמן לא ימין, פורום קהלת הם שמאל", זאת בעקבות הקלטות יו"ר הפורום שנחשפו בחדשות 13 בסוף השבוע - בהן הוא נשמע אומר כי גפני מתעקש על פסקת ההתגברות ה"אידיוטית", לדבריו, בשביל הפרדה מגדרית וחוק הגיוס

זמן צפייה: 03:14

ח"כ משה גפני, יו"ר מפלגת דגל התורה, תוקף הבוקר (שלישי) בעיתון "יתד נאמן" את פורום קהלת, ואומר כי "הם מזמן לא ימין, פורום קהלת הם שמאל", זאת בעקבות הקלטות יו"ר פורום קהלת, פרופ' משה קופל, שנחשפו בחדשות 13 בסוף השבוע, בהן הוא נשמע אומר כי גפני מתעקש על פסקת ההתגברות ה"אידיוטית", לדבריו, בשביל הפרדה מגדרית וחוק הגיוס.

בהקלטות אומר קופל שלמרות ההתעקשות של גפני לא תהיה פסקת התגברות - היא לא תעבור לדבריו. לדברי קופל - יריב לוין, בצלאל סמוטריץ' ושמחה רוטמן כבר השתכנעו שלא להעביר את פסקת ההתגברות.

פורום קהלת והמייסד שלו נחשבים לאדריכלי המהפכה המשפטית - ארגון שמשפיע מאוד על כל התהליכים שאנחנו רואים עכשיו בממשלה בהקשר למהפכה - והרבה מאוד סימני שאלה עולים לגבי הכוונות שלהם והגורמים המממנים שלהם - מי בדיוק שם את הכסף - כאשר כן ידוע שהרבה ממנו מגיע מחו"ל.

יו''ר קהלת, משה קופל
יו''ר קהלת, משה קופל | צילום: הדס פרוש, פלאש 90

הפורום הזה הפך להיות גוף שמשפיע בצורה דרמטית על ההתהוות של החקיקה המשפטית עכשיו, והוא עובד צמוד גם עם חברי הכנסת שמובילים את המהפכה. בשבוע שעבר הגיע פרופ' קופל לניו יורק ודיבר באירוע סגור. בכניסה חיכו לו מפגינים רבים ובפנים הוא דיבר גם על המהפכה המשפטית.