ח"כ זוהר: "ועדת הקורונה הופכת להיות כר למשחקים פוליטיים"

יו"ר הקואליציה התייחס בריאיון לחדשות 13 לעימות עם שאשא ביטון בנוגע לפתיחת חדרי הכושר ואמר: "לא אאפשר את הפרובוקציות האלה בתוך הוועדות". על ההפגנה בשבת: "לא היה צריך לקיים אותה"

זמן צפייה: 07:53

יו"ר הקואליציה מיקי זוהר התייחס הערב (שני) בריאיון בחדשות 13 לעימות עם יו"ר ועדת הקורונה יפעת שאשא ביטון ואמר כי "עד להודעה חדשה אני לא מתכוון להעביר שום נושא שקשור לקורונה לוועדה. נעביר את זה לוועדות אחרות. כשיש כאן מצב שוועדה הופכת להיות כר למשחקים פוליטיים כאלה ואחרים כדי שאתם תוכלו לייצר פה את החדשות כל ערב - זה לא משהו שאני מתכוון לאפשר".

"אנחנו צריכים לגרום לכך שהקואליציה הזו תישמר, וכדי שהיא תישמר אני לא אאפשר את הפרובוקציות האלה בתוך הוועדות. אני מתכוון לאפשר לוועדות הכנסת לעבוד בצורה מקצועית בלי שהם מסכנים את בריאות הציבור בגלל חבורת לוביסטים שעושה לחץ בלתי פוסק על חברי הכנסת".

זוהר גם תקף את התקשורת ואמר כי "מבחינתכם, אין לכם שום בעיה שיהיה פה גל שני מטורף הרבה יותר, ואני חושב שטובת הציבור ובריאות הציבור קודמת לכותרות ערב ערב".

לכתבות נוספות בנושא >>

בכירים במשרד הבריאות לאחר פתיחת חדרי הכושר: אנו פסע מסגר מלא

מנכ"ל משרד הבריאות: גל התחלואה גובר – ללכת לחדר כושר זו סכנה

בשל תמיכתה בפתיחת חדרי הכושר: צעדים משמעתיים נגד שאשא ביטון

מיקי זוהר
מיקי זוהר | צילום: חדשות 13

יו"ר הקואליציה התייחס גם לסקר חדשות 13 ממנו עלה כי 61% מהציבור חושבים שנתניהו כשל בניהול משבר הקורונה, ואמר כי "הדבר הזה צריך להיבחן במרוצת הזמן. בסוף התהליך נראה מה מצב האזרחים מבחינה כלכלית ויכול להיות שהסקרים האלה ישתנו לטובתינו. אם נלך למערכת בחירות והעם יחליט שאנחנו צריכים ללכת לאופוזיציה אנחנו נכבד את זה".

כמו כן, זוהר התייחס להפגנה שהתקיימה במוצאי שבת בה השתתפו אלפי אזרחים: "אני חושב שאת ההפגנה הזו לא היה צריך לקיים. הטענה המרכזית של אותם מפגינים זו תנו לנו לעבוד. לגיטימי שכל בעל עסק ירצה לעבוד. כל מחאה היא מחאה לגיטימית. מותר במדינת ישראל הדמוקרטית למחות. אבל – אנחנו באותו מעמד צריכים מצד אחד לשמור על בריאות הציבור".