עזיבה נוספת בלשכת רה"מ: דוברו של בנט יסיים את תפקידו

אחרי עזיבתם של היועצת המדינית שמרית מאיר וראש הסגל טל גן צבי, ובנוסף לעזיבתה של העוזרת האישית, דובר ראש הממשלה הודיע כי יסיים את עבודתו בלשכה. מחליפו יהיה יותם בן יצחק ששימש עד כה כדוברו הפוליטי

נפתלי בנט מתן סידי
בנט עם דוברו שעוזב מתן סידי | צילום: לע"מ

גל העזיבות בלשכת ראש הממשלה נמשך: מתן סידי, דוברו של רה"מ נפתלי בנט, הודיע היום (שני) על סיום תפקידו. כזכור, לפני כשלושה שבועות הודיעה היועצת המדינית של בנט, שמרית מאיר, על סיום תפקידה, ושבוע לאחר מכן עזב גם ראש הסגל טל גן צבי. בשבוע שעבר הודיעה העוזרת האישית של בנט, נעמי ששון, על עזיבתה. מחליפו בתפקיד יהיה דוברו הפוליטי של ראש הממשלה, יותם בן יצחק.

מתן סידי, דוברו של בנט, עם רה''מ בנט ושר החוץ לפיד
מתן סידי, דוברו של בנט, עם רה''מ בנט ושר החוץ לפיד | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

+

ראש הממשלה, נפתלי בנט, הודה לסידי על העשייה המשותפת ומסר: "בארבע וחצי השנים האחרונות מתן היה איתי בכל הרגעים, המוצלחים יותר ופחות, מנהל ביד רמה את המערכה התקשורתית ביסודיות, במקצועיות ובכישרון רב. חרף גילו הצעיר, הוא גילה הבנה, בקיאות וידע בנושאים הרבים בהם עסקתי, לצד יכולות יוצאות דופן בניהול אירועים לאומיים ומשברים תקשורתיים מורכבים".

"מתן הוא אדם ערכי, נאמן ומסור, שעבד באינטנסיביות מסביב לשעון", הוסיף בנט, "פירות עשייתו היו לי לנכס יקר, ואני שמח עבורו כי בתום שנים ארוכות של עבודה קשה הוא יוצא כעת להתפתח במגזר הפרטי. אני מאחל לו הצלחה רבה בהמשך הדרך".

מתן סידי, דוברו של בנט
מתן סידי, דוברו של בנט | צילום: ארי לייב אברמס, פלאש 90

מתן סידי: מסר בתגובה: "לפני ארבע שנים קיבלתי מראש הממשלה את הזדמנות חיי, ומאז הייתה לי הזכות להיות לצידו בכל הצמתים, ההצלחות והאתגרים שזימנה לנו הדרך המשותפת. זכיתי להיות לו לעזר ולהיות שותף לעשייה שהוביל עבור הציבור בישראל בעבודה קשה מסביב לשעון, בכל התפקידים בהם כיהן. למדתי ממנו על אהבת העם והארץ, על שליחות ציבורית, ובעיקר - על עמידה בלחצים ומאבק על אמונותיך כשהלב במקום הנכון. כעת, הגיעה העת לפנות לאפיקים ולאתגרים חדשים. אני רוצה להודות לראש הממשלה על הכל ולאחל לו הצלחה רבה בעבודתו המסורה למען הציבור בישראל".

יותם בן יצחק
יותם בן יצחק

יותם בן יצחק (32) החל את דרכו כלוחם וקצין בחטיבת גולני, שם שירת במגוון תפקידי פיקוד והדרכה. לאחר מכן עבר לשרת בחטיבת דובר צה״ל, ומילא תפקידים פיקודיים ומקצועיים כמפקד פלגת המתעדים וכדובר פיקוד העורף.

בתפקידו האחרון בצה"ל שימש כדובר פיקוד המרכז והשתחרר בדרגת רב-סרן בתום 12 שנות שירות. עם שחרורו מצה"ל, החל לשמש כדוברו של שר האוצר לשעבר, ישראל כ"ץ. בשנה האחרונה שימש כדוברו הפוליטי של ראש הממשלה.