מגעים לאיחוד במרכז שמאל: לבני מעוניינת בהחזרת תפקיד מ"מ רה"מ

בפגישות שעורכת הפוליטיקאית הוותיקה עם גורמים בגוש, היא הביעה את רצונה לשוב לתפקיד שבו כיהנה בעבר. הסיבה שבגינה לבני מחוזרת: המאזן הכספי של "התנועה" מצוין - בניגוד לשותפיה

זמן צפייה: 01:17

בפגישות שעורכת ציפי לבני עם גורמים במערכת הפוליטיים במטרה לאחד שורות בגוש המרכז שמאל, היא שבה ומדגישה כי היא מעוניינת להחזיר את תפקיד ממלא מקום ראש הממשלה, ולחזור למלא אותו. זאת, לאור העובדה שכיהנה בתפקיד בעבר. גורמים ששוחחו עמה אמרו שהיא מעוניינת לחזור רק בתרחיש של חיבור כמה מפלגות.

לבני מחוזרת על ידי יו"ר ישראל דמוקרטית אהוד ברק ויו"ר העבודה עמיר פרץ, בשל העובדה של"תנועה", מפלגתה בכנסת ה-18, וה-19, יש מאזן כספי מצוין, לעומת מצבם העגום כלכלית של ברק ופרץ.

עוד בחדשות 13:

פרץ לגבאי ורוסו: התפטרו מהכנסת – ופנו מקום לבאים אחריכם

70 ימים לבחירות: ברק ונתניהו מציגים – קרב הכפשות ברשת

ברק: "אני לא עומד משמאלו של גנץ – אין להכפיש בתוך הגוש"

ציפי לבני המטה המרכזי
ציפי לבני המטה המרכזי

למרות העניין באיחוד - לבני חשדנית. בינואר האחרון כבר התגבשה רביעייה – ברק, לבני, דן מרידור ומשה יעלון, אך ברגע האחרון יעלון עבר לגנץ והאיחוד לא קרה.

מטעמה של ציפי לבני נמסר בתגובה: "הדיווח על רצוני בתפקיד ממלא מקום ראש הממשלה אינו נכון וכך אף הובהר לכתב לפני הדיווח".

עמיר פרץ מודיע על הצטרפותו לתנועה של לבני
עמיר פרץ מודיע על הצטרפותו לתנועה של לבני | צילום: חדשות 13

בתוך כך, הערב (חמישי) נפגשו יו"ר כחול לבן, בני גנץ ויו"ר מרצ, ניצן הורוביץ. המפגש התקיים בלשכתו של גנץ. מוקדם יותר היום נפגשה לבני עם פרץ. בחשבון הטוויטר שלו, כתב פרץ: "הפגישה הייתה טובה מאוד והתקיימה באווירה חמה וחברית. דנו בהתפתחויות הפוליטיות לקראת מערכת הבחירות הקרובה ובנושאים שעומדים על סדר היום הלאומי של מדינת ישראל".

 

אתמול נפגש פרץ עם יו"ר ישראל דמוקרטית, אהוד ברק. בתחילת השבוע, נפגש השבוע עם יו"ר כחול לבן, בני גנץ.