ליברמן בריאיון: "הקבינט לא מוכן לעימות צבאי - רה"מ לא כשיר"

יו"ר ישראל ביתנו התראיין ל"אלמוג בשישי" ותקף את ראש הממשלה: "אנחנו עומדים מול אתגר יותר גדול מאשר מלחמת יום הכיפורים". על שיחות ההידברות הוסיף: "השיחות בבית הנשיא הן תרגיל הונאה. נתניהו רוצה להרגיע את הרוחות עד יום העצמאות"

זמן צפייה: 17:26

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן התראיין הערב (שישי) בתוכנית "אלמוג בשישי", ותקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו: "נתניהו והקבינט שלו לא מוכנים לעימות צבאי ולא יכולים להוביל אותו. ראש הממשלה לא כשיר היום".

ליברמן אמר את הדברים בהתייחסות לאירועים הביטחוניים האחרונים והוסיף כי "קבינט שהוא חותמת גומי, שלא מסוגל להתמודד עם מערכת הביטחון - לא מסוגל להוביל. זה יותר ממטריד - אנחנו עומדים מול אתגר יותר גדול מאשר מלחמת יום הכיפורים. אני אומר את זה באחריות. הממשלה הזאת בלי תוכנית מדינית או ביטחונית".

Whatsapp Image 2023 04 11 At 0
ראש הממשלה בנימין נתניהו | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

על ההכנות ליום הזיכרון לחללי צה"ל והחשש מפרובוקציות אמר ליברמן: "אני חושב שאסור להפוך בתי עלמין צבאיים לשטח מריבה. יחד עם זה, צריך להתיחשב במשפחות. אני שובצתי בבית קברות בהרצליה, התקשרתי לראש העיר ויו"ר יד לבנים ושאלתי אם רוצים שאבוא או שרק אניח זר או שאדבר. אני מציע לכל שר להתקשר לראש העיר ולשאול אם רוצים אותם".

"השיחות בבית הנשיא הן תרגיל הונאה", אמר שר האוצר לשעבר על ההידברות בענין המהפכה המשפטית. "נתניהו רוצה להרגיע את הרוחות עד יום העצמאות ועד ה-29 במאי - אז צריך להעביר תקציב. אין אפשרות להגיע עם נתניהו להסכמות ואי אפשר לחזור לנקודת ההתחלה".