לפיד: "לא ניכנס לממשלת נתניהו, הפתרון הוא להיאבק בה"

ראש האופוזיציה כתב: "אנחנו בפוליטיקה בגלל ערכים. כי אנחנו מאמינים בהגינות. כי הפתרון לממשלה שהורסת את המדינה הוא לא להצטרף אליה, אלא להיאבק בה. המדינה הזו זקוקה לריפוי כאוויר לנשימה, אבל כדי שזה יקרה הממשלה הרעה הזו צריכה להיעלם מן העולם"

יאיר לפיד ובנימין נתניהו
יאיר לפיד ובנימין נתניהו | צילום: רויטרס

ראש האופוזיציה יאיר לפיד אמר היום (שלישי) כי יש עתיד לא תיכנס לממשלת נתניהו. לדבריו, "זו לא תהיה ממשלת אחדות - זו תהיה ממשלת כניעה". עוד הוסיף לפיד: "הפתרון הוא לא להיכנס לממשלה, אלא להיאבק בה".

בפוסט בפייסבוק ציין לפיד: "גם אנשים טובים וערכיים מסתובבים בימים אלה ואומרים, 'כבר עדיף ממשלת אחדות. שלפיד וגנץ ייכנסו במקום סמוטריץ' ובן גביר ונגמור את זה'. מתוך הייאוש הגדול, זה נשמע להם כמו פתרון. אנחנו ניכנס לממשלה, והמהומה המתישה תסתיים סוף סוף. המילה 'אחדות' תיעלם מהלקסיקון אחרי חמש דקות. אחר כך נהיה בתוך ממשלה שבראשה עומד נאשם מושחת, שמעדיף את האינטרסים האישיים שלו על טובת המדינה.

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד
ראש האופוזיציה יאיר לפיד | צילום: חיים גולדברג/ פלאש 90

"זו הסיבה שיש עתיד לא תכנס לממשלה של נתניהו: כי אנחנו בפוליטיקה בגלל ערכים. כי אנחנו מאמינים בהגינות. כי הפתרון לממשלה שהורסת את המדינה הוא לא להצטרף אליה, אלא להיאבק בה. המדינה הזו זקוקה לריפוי כאוויר לנשימה, אבל כדי שזה יקרה הממשלה הרעה הזו צריכה להיעלם מן העולם".