נתניהו: "לא נשלוט לפי התלמוד, טראמפ טעה כשנפגש עם אנטישמים"

רה"מ המיועד התייחס בריאיון לעיתונאית אמריקנית לחשש מפני גורמי ימין רדיקליים: "שמעתי לא פעם את התחזיות הקודרות הללו, אבל אף אחד מהן לא התממשה. בישראל ישלוט החוק". הוא הוסיף: "לא נפגע בארגוני להט"ב". על פגישת טראמפ עם קניה ווסט ומכחיש השואה ניק פואנטס: "טעות מצידו"

זמן צפייה: 02:13

בריאיון לעיתונאית האמריקנית בארי וייס שפורסם היום (רביעי) באתר "Common Sense", אמר ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו כי "ישראל לא תישלט על-ידי חוקי התלמוד". הוא הוסיף כי "ארגוני להט"ב לא ייפגעו" וטען כי נשיא ארצות הברית לשעבר טראמפ "טעה" כשערך את ארוחת הערב עם קניה ווסט ואיש הימין הקיצוני ומכחיש השואה ניק פואנטס.

על החשש בארצות הברית מפני חבר הכנסת איתמר בן גביר וגורמים רדיקליים אחרים בממשלתו המסתנת, אמר נתניהו: "שמעתי לא פעם את התחזיות הקודרות הללו, אבל אף אחד מהן לא התממשה. תמיד שמרתי על אופיה הדמוקרטי של ישראל ועל המסורת שלה. במדינת ישראל ישלוט החוק ואני שולט לפי העקרונות שאני מאמין בהם".

בן גביר ונתניהו
''התקדמות משמעותית במגעים''. בן גביר ונתניהו | צילום: רויטרס

עוד אמר: "גם בארצות הברית אפשר לומר שהמפלגה הדמוקרטית נשלטת על-ידי השוליים הרדיקליים, אז לא זה לא". נתניהו התייחס גם בדבריו לפגישת נשיא ארצות הברית לשעבר דונלד טראמפ עם קניה ווסט ועם מכחיש השואה ניק פואנטס: "זו הייתה טעות מצידו".

על התוכניות של הממשלה בראשתו לערוך שינויים במערכת המשפט, אמר נתניהו: "צריך להיות איזון בין שלושת רשויות השלטון. האיזון הזה נפגע במובנים רבים בישראל בעקבות עליית הכוח השיפוטי הבלתי מבוקר. התיקון הזה לא הורס את הדמוקרטיה, זאת הגנה עליה".

על ממשלת השינוי אמר נתניהו לעיתונאית האמריקנית: "זו לא הייתה ממשלה של אחדות, זו הייתה ממשלה של חוסר אחדות. הם הוציאו החוצה מהממשלה את רוב היהודים".