"רוטמן אמר שדם 1,400 הנרצחים על ידיה של נציגת הפרקליטות"

פרסום ראשון: לפי נוכחים בפגישה בין יו"ר ועדת חוקה, ח"כ שמחה רוטמן, לבין נציגי משרד המשפטים ושב"כ, שעסקה בנושא ההסתה - נטען כי רוטמן אמר לנציגת משרד המשפטים: הדם של 1,400 הנרצחים על ידייך. הסיבה, כך מתברר, נעוצה בכך שהיא "לא טיפלה בעבירות הסתה" לפני 7 באקוטובר. רוטמן: "שקר"

זמן צפייה: 05:46

פרסום ראשון: נוכחים בפגישה שהתקיימה השבוע ועסקה בנושא ההסתה, בה השתתפו יו"ר ועדת החוקה, ח"כ שמחה רוטמן, ונציגי משרד המשפטים ושב"כ, טוענים כי רוטמן אמר לנציגת משרד המשפטים כי "הדם של 1,400 הנרצחים" על ידיה. כך נודע היום (חמישי) לחדשות 13. הסיבה, לדעת רוטמן, נעוצה בכך שהיא "לא טיפלה בעבירות הסתה" לפני 7 באקוטובר.

מטעמו של ח"כ רוטמן נמסר: "זהו שקר נוסף מבית היוצר של העיתונות 'הליברלית החופשית והאובייקטיבית' שבעת שעם ישראל מאוחד ונמצא במלחמת קיום, עוסקת בהכפשות ועלילות דם מופרכות כנגד מחנה הימין ומנהיגיו. לגופו של עניין, בישיבה לא נכח אף אדם שבסמכותו טיפול בענייני חקירות הסתה ועל כן לא הואשם איש מהנוכחים, לא על ידי ולא על ידי אף אדם אחר בכך שבשל כך שלא טיפל בענייני חקירות ההסתה נרצחו 1,400 איש".

מטעם הפרקליטות נמסר: "פרקליטות המדינה מגנה בכל תוקף את הטענות החמורות שהעלה יו"ר ועדת חוקה, חוק ומשפט השבוע. מטענות אלה עולה, בין היתר, כי מדיניות הפרקליטות ביחס לאכיפת עבירות הסתה הביאה כביכול לקיפוח חיי אדם. מדובר בהאשמה מרושעת, חסרת שחר, הגובלת בהסתה ופוגעת במשרתי ציבור העושים מלאכתם נאמנה. למותר לציין, כי מדיניות האכיפה בעבירות אלה נגזרת מהנחיות היועצת המשפטית לממשלה ומפסיקת ביהמ"ש העליון, ועל פיהן בלבד אנו פועלים. הפרקליטות עושה לילות כימים כדי להיאבק בתופעות החמורות של הסתה לטרור וגילוי הזדהות עם ארגון טרור, כך בכלל ובשעה הקשה הזו בפרט".