חרף בדיקה נגדו: רה"מ מנסה למנות את אב הבית לשעבר ליועץ בכיר

פרסום ראשון: אפי אזולאי, לשעבר אב הבית במעון ראש הממשלה וחבר קרוב של משפחת נתניהו, מסובך בכמה אי-סדרים והליכים משמעתיים, ועל כן נציבות שירות המדינה מטילה ווטו על המינוי שלו. בנוסף, רה"מ מנסה לקדם את מינויה של דרורית שטיינמץ, לשעבר מנהלת אגף התקציבים של המעון, למשנה למנכ"ל

זמן צפייה: 01:14

פרסום ראשון: ראש הממשלה בנימין נתניהו מעוניין לקדם שני עובדים במעונו לשעבר ולהפוך אותם לבעלי תפקידים בכירים במשרד ראש הממשלה - אך נציבות שירות המדינה הטילה וטו על הנושא. הסיבה: השניים מעורבים באי-סדרים והליכים משמעתיים.

במהדורה המרכזית פורסם הערב (שלישי) כי אפי אזולאי, שהיה אב הבית במעון הממשלה שנים רבות, ידוע בהיותו אחד העובדים החביבים על משפחת נתניהו. עבודתו במעון התסיימה כשהמשפחה עזבה את מעון ראש הממשלה בשל חילופי השלטון.

אזולאי, יצוין, הואשם בעבר בכך ששיקר לוועדת המכרזים, קנה ללא מכרז ריהוט למעון מחנות "האסם" ולאחר מכן טען בפני חברי ועדת המכרזים כי יש להחזיר כסף לחנות גם על פריטים שלא נקנו, אלא רק הושאלו. בנוסף, אב הבית הואשם בעבר כי איים לפטר את אחת מעובדות המעון במידה ולא תעיד לטובתה של שרה נתניהו.

בנימין ושרה נתניהו
בנימין ושרה נתניהו | צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בשל הנסיבות הללו, נציבות שירות המדינה הטילה וטו על הפיכתו של אזולאי ליועץ בכיר. העובדת השניה של המעון אותה נתניהו רוצה לקדם היא דרורית שטיינמץ, מנהלת אגף התקציבים של המעון לשעבר. גם על מינויה למשנה למנכ"ל הוטל וטו.

מלשכת ראש הממשלה לא נמסרה תגובה בנושא.