בנט שוחח עם ארדואן: "הודה לו על מעורבותו האישית בשחרור הישראלים"

לאחר שחרור הישראלים שנעצרו בטורקיה, רה"מ שוחח לראשונה עם נשיא טורקיה והודה לו על העזרה בהשבתם ארצה. "הביע הערכה על הטיפול בסוגיה בצד הטורקי, בכל הדרגים, במטרה להביא לפתרון"

זמן צפייה: 03:37

ראש הממשלה נפתלי בנט שוחח היום (חמישי) עם נשיא טורקיה, רג'פ טאיפ ארדואן, והודה לו על "מעורבותו האישית" בהשבתם של הזוג הישראלי שנעצר במדינתו, מורדי ונטלי אוקנין. בנוסף, ראש הממשלה הביע הערכה על הטיפול בסוגיה בצד הטורקי, בכל הדרגים, בימים האחרונים, במטרה להביא את הנושא לפתרונו.

כזכור, גם נשיא המדינה הרצוג שוחח היום עם ארדואן, והודה לו על מעורבותו האישית בהשבת הזוג הישראלי מטורקיה. זאת לאחר שהזוג שוחרר היום ממעצר וחזר לארץ אל חיק משפחתו.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

גיוס מאות מיליונים – ושימוש בכסף לצורך האישי: כך הסתבך חוגג

גורמים בשב"כ: היה כשל שהוביל לעבודת המואשם בריגול בבית גנץ

שקד בוושינגטון: "הממשל האמריקני מחויב להליך הפטור מוויזות"

בתוך כך, גורם מקצועי שטיפל בעניין מקרוב אמר לאחר השחרור כי בסופו של דבר היה מדובר באירוע מקומי שיצא משליטה ולא הנחיה מגבוה לעצור ישראלים. לדברי הגורם, כשכדור השלג החל להתגלגל ולתפוח היתה התלבטות בדרג הפוליטי בטורקיה, לרבות ארדואן, כיצד לנהוג.

הגורם ציין כי אפשר להניח בזהירות שהדרך שבה בחר המנהיג הטורקי תגדיל את הסיכוי שנראה התקרבות מתונה ביחסי ישראל-טורקיה בקרוב. הטורקים כבר הרבה זמן מאותתים על רצון להתקרב וישראל מאוד היססה בגלל הקשר עם היוונים והקרבה של ארדואן לחמאס והתבטאויותיו החריפות נגדינו בשנים האחרונות.