גנץ לבנט: "אתה כל הזמן 'אני ואני'", בנט: "אני כל הזמן מזכיר אותך בפייסבוק שלי"

בישיבת הממשלה אמר שר הביטחון לראש הממשלה: "אתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה, להרבה אנשים יש קרדיט על העבודה של הממשלה הזו", ובנט השיב לו כי הוא תמיד מאזכר אותו ברשתות החברתיות. בפתח הישיבה התייחס רה"מ להדחתו של ח"כ כלפון: "אסור להידרדר לבחירות אינסופיות"

זמן צפייה: 04:33

בישיבת הממשלה שנערכה היום (ראשון), פנה שר הביטחון בני גנץ לראש הממשלה נפתלי בנט ואמר לו: "להרבה אנשים יש קרדיט על העבודה של הממשלה הזו. מול המצלמות דיברת רק על 'אני ואני ואני'. אני בחדר ואתה מתייחס אליי כאילו אני שר הרווחה. היית צריך להזכיר אותי לעייני המצלמות". בנט השיב לו: "תסתכל בפייסבוק שלי, אני מזכיר אותך כל הזמן".

ראש הממשלה בנט התייחס בפתח ישיבת הממשלה להדחתו של ח"כ יום טוב כלפון, שנכנס לכנסת בעזרת החוק הנורווגי וכעת יעזוב את הכנסת לאחר התפטרותו של מתן כהנא מתפקיד השר לשירותי דת וחזרתו לכנסת. בנט אמר כי הידוק השורות נועד לקיים את הממשלה, והוסיף כי אסור להידרדר לבחירות אינסופיות.

יום טוב כלפון
יום טוב כלפון | צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

"לאחר שנות הזנחה, ישראל חזרה להיות מנוהלת", אמר בנט, "בשנה האחרונה ממשלת ישראל פעלה והביאה תוצאות - הורדנו את מספר אירועי הירי במגזר הערבי לכ-50%, הבאנו את הכלכלה הישראלית לצמיחה של 8.2% והורדנו את האבטלה ל-2.9%, תוך שהחזרנו המוני מובטלים לעבודה".

"אתם זוכרים", הוסיף ראש הממשלה, "ירשנו מצב של אבטלה רבתי והחזרנו אנשים לעבודה, החזרנו להם את הכבוד הבסיסי. שברנו שיא של שיווק יחידות דיור כדי לצמצם את המחסור העצום שנפער על פני השנים האחרונות, יישובי עוטף עזה חוו את התקופה השקטה ביותר מזה שנים. בתוך כל הרעש צריך לזכור את זה, והרשימה עוד ארוכה. ישראל חזרה לעבוד".

ראש הממשלה נפתלי בנט
ראש הממשלה נפתלי בנט | צילום: חיים צח/ לע''מ

"אסור לנו להידרדר חזרה למשטר של בחירות אינסופיות ושיתוק. השנה האחרונה הוכיחה שאפשר לעבוד יחד, שאפשר לנהל את ישראל בצורה רצינית, ולהביא תוצאות טובות. לכן, אנחנו מהדקים את השורות כדי להמשיך את הצמיחה ולקיים את הממשלה. אנחנו מתכוונים להעביר תקציב בממשלה במהלך החודש הבא, ביוני. אנחנו נכנסים לעבודה אינטנסיבית בעניין. אני מצפה ובטוח שכל שרי הממשלה יירתמו למשימה".