הליכוד וכחול לבן בהודעה משותפת: נתניהו וגנץ ייפגשו מחר בת"א

בהודעה שהוציאו המפלגות נכתב כי השניים ייפגשו מחר בקריה. ביום שני גנץ ייפגש בכנסת עם יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן

זמן צפייה: 02:42

הפלונטר הפוליטי: הליכוד וכחול לבן הוציאו הערב (שבת) הודעה משותפת, שבה נכתב כי ראש הממשלה בנימין נתניהו וח"כ בני גנץ ייפגשו מחר בקריה בתל אביב. בנוסף על כך, ביום שני גנץ ייפגש בכנסת עם יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

לאחר שקיבל את המנדט להרכבת מהנשיא ראובן ריבלין בשבוע שעבר גנץ הציע לנתניהו להיפגש, שהשיב לו ש"יחזור אליו בנושא". מהליכוד נמסר כי "נתניהו הבהיר לגנץ שהוא מנהל את המשא ומתן בשם כל 55 חברי המחנה הלאומי. השניים ייפגשו בימים הקרובים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >> 

מדינה בהקפאה: איך משפיעות מערכות הבחירות על הגירעון?

מדינה בהקפאה: איך השפיעה מערכת הבחירות על מחירי הנדל"ן?

בכחול לבן עשו הכנה משפטית בעניין משמעות הנבצרות של נתניהו

גנץ ונתניהו
גנץ ונתניהו | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר השבוע פורסם בחדשות 13 כי בכחול לבן עשו עבודת הכנה משפטית מעמיקה בכל מה שקשור לנבצרות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, אם וכאשר יוגש נגדו כתב אישום. להחלטה על יציאה לנבצרות יכולות להיות שלל השלכות. אם נתניהו ייבצר מרגע שהיועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט יכריז על כתב אישום, הודעה שעשויה להתפרסם עוד לפני הקמת ממשלה, ואולי בעוד חודש. מנגד, אם נתניהו ידרוש הנבצרות תיושם רק כשיוקרא כתב אישום, הפרישה עלולה לקחת חודשים ארוכים, שכן הוא עשוי להגיש בקשה לחסינות מהכנסת, ודיון שכזה יכול לארוך זמן רב.

במפלגת כחול לבן אמרו לחדשות 13 כי הם לא מוכנים לקבל את העיקרון הזה מראש, אך באים לנהל משא ומתן על הכול ולשמוע את כול הדברים שימסרו מהליכוד. ייתכן שבשבוע הבא יחל משא ומתן על הנושא.