יעלון אחרי הקלטות שרה נתניהו: "משפחה מטורללת"

שר הביטחון לשעבר התייחס בתוכנית של רזי ברקאי ברוך קרא בגל"צ להקלטותיה של רעיית רה"מ לשעבר שנחשפו במהדורה המרכזית, בהן היא קראה לראש השב"כ לשעבר "חרא", "טמבל" ו"חוצפן". יעלון אמר: "יש פה השתלטות של משפחה על המדינה"

זמן צפייה: 05:33

שר הביטחון לשעבר משה יעלון התייחס הבוקר (חמישי) בתוכנית של רזי ברקאי וברוך קרא בגל"צ להקלטותיה של רעיית ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו, שנחשפו אמש במהדורה המרכזית ואמר: "זה חלק מהטרלול. זה פשוט לא ייאמן. יש פה השתלטות של משפחה על המדינה, הליכוד כתנועה נלקחה כבת ערובה".

"זה לא הליכוד שאני נכנסתי אליו", הוסיף יעלון, "איפה בני בגין, מיקי איתן, דן מרידור, לימור לבנת, רובי ריבלין, כחלון, גדעון סער, אני. המשפחה המטורללת הזאת, ואני לא אוהב להיכנס לענייני משפחה, היא מכניסה את עצמה לחזית מתנהלת כאילו המדינה שלה ואם לא יהיה ראש הממשלה, אז איך נאמר? שהמדינה תישרף".

מהליכוד נמסר בתגובה: "בוגי יעלון איבד את זה. ראש הממשלה לשעבר נתניהו הוא היחיד שקיבל החלטות על מינויים, על פי ניסיונם וכישוריהם של המועמדים לתפקידים השונים. המינויים המוצלחים שביצע הוכיחו את עצמם והביאו לישראל את העשור הביטחוני השקט ביותר מאז קום המדינה".

שרה נתניהו
שרה נתניהו | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כאמור, אמש נחשפו במהדורה המרכזית הקלטה של שרה נתניהו, מתקופת כהונת בנימין נתניהו כראש ממשלה, הנוגעת לסוגיית אבטחת דירתם הפרטית של בני הזוג נתניהו ברחוב עזה בירושלים. בהקלטה, שרה נתניהו נשמעת כשהיא מדברת בגנותו של ראש השב"כ לשעבר יובל דסקין ומכנה אותן במילים: "חרא", "טמבל" ו"חוצפן" בשיחה עם ניר חפץ. את עבודת השב"כ היא מכנה "כסת"ח".

בנוסף, מספר חפץ בראיון לרביב דרוקר על מעורבות הולכת וגוברת של יאיר נתניהו בניהול ענייני המדינה חפץ: "יש תהליך של התחזקות של יאיר נתניהו בסביבה. הוא מצהיר באופן מפורש שאביו איש חלש. ושהוא מתכוון להקדיש את השנים הקרובות 'כדי להשגיח על אבא שלי שלא יעשה שטויות'".

הראיון המלא והקלטות נוספות הערב ב-"עד המדינה מספר 1, ניר חפץ מדבר" ב"המקור", 21:15 ערוץ 13